EMS Synthi

Inderdaad, mijn bod staat.....denk zelf niet dat er iemand op dit moment overheen gaat bieden. 7500 is meer dan genoeg kan ik hem nog laten fixen en er een paar dikke tracks mee maken.

je hebt ook nog mail,vergeet dat niet,ik kan je al meegeven uit goede bron dat je niet alleen bent (niet ik dus)

EDIT: dat we niet alleen zijn dus moet dat zijn

Nou ja, prijs afgesproken, tijd afgesproken en de verkoper verkoopt hem doodleuk aan een hogere bieder...
Zal wel aan mij liggen dat ik dat raar vind.

tja, heb je gezegd dat 7500 te weinig is...
verkocht is het pas als het gepasseerd is , zeker bij dit soort objecten.

Ik heb in mail een accoord over de prijs en de ophaal tijd:)
En dan alsnog dit.........blij dat ik nog niet onderweg was naar hem.

zekers en aangeven dat je serieus erbij betrokken wilde blijven.
maar ja, ook zonder synthi is er een leven.....

misschien is hij nog niet weg, biedt hem toppie..?
en even bellen helpt ook nog wel eens.
en anders zal hij over, schat ik 2 maanden max , wel hier terugkomen , tegen 9750 minimaal. vette winst.

deze draad heet 'interessante gear gevonden'.
vage insinuaties, pretenderen precies te weten hoe het allemaal zit, zonder enige grond, wat heeft het voor zin?

er was gewoon een stukje interessante gear gevonden en gemeld, en dat is schijnbaar op weg naar een nieuwe eigenaar. wie het is, geen idee, met welk doel hij het gekocht heeft, geen idee, of het een 'grote' jongen is, geen idee, of hij straks 9750 vraagt (toevallig de vraagprijs voor mijn vcs3+dk2) geen idee, of dat jammer is, welnee.

op naar het volgende stukje interessante GEAR !!!!!

och , de wereld drijft op interessante verhalen.
en iedere synthi die passeerd levert een interessant verhaal op, toch
denk zelf dat het bij de ems'en een wezelijk bestandsdeel is van de charme en dientengevolge de huidige prijzen.
en zolang het maar gezellig en blijft en de zaken blijven lopen , lijkt me niet dat iemand zich gerieft hoeft te voelen.

waar staat die vcs van jou ergens, misschien dankbaar volgend object voor een volgend interessant keuveltje ?

Als je een Synthi koopt moet je hem niet laten opsturen maar afhalen.

Er zijn veel oplichtingen, recent waren ten minste 2 personen (ik ken beiden) slachtoffers van dezelfde scammer. Misschien zijn er anderen.
De "verkoper" heeft die Synthi idd (speciale fotos, gehoord op telefoon...), kent synths zeer goed en is muzikant. Hij beweert in Gent of Kortrijk te leven.
Nu kan jij niemand meer vertrouwen over Synthi aankoop, als je hem persoonlijk niet kent.

(sorry Leo maar dit moest gezegd worden)

'Nu kan men niemand meer vertrouwen wanneer er een synthi aangeboden wordt'

bedoeld papz

Als je een Synthi koopt moet je hem niet laten opsturen maar afhalen.

Er zijn veel oplichtingen, recent waren ten minste 2 personen (ik ken beiden) slachtoffers van dezelfde scammer. Misschien zijn er anderen.
De "verkoper" heeft die Synthi idd (speciale fotos, gehoord op telefoon...), kent synths zeer goed en is muzikant. Hij beweert in Gent of Kortrijk te leven.
Nu kan jij niemand meer vertrouwen over Synthi aankoop, als je hem persoonlijk niet kent.

(sorry Leo maar dit moest gezegd worden)

waarom heb je die 2 niet naar mij gestuurd ? ik kom m zelfs nog langsbrengen, als ophalen niet lukt.

Beide zijn verzamelaars en hebben al enkele Synthis en veel andere synths.
Die Synthi A was goedkoop (5000), zonder deksel.

Een is een goeie vriend maar woont in Italiƫ, hij zou vragen me te gaan zien maar ik denk dat hij was bang dat ik mezelf koopt hem, dus heeft hij niets gezegd :D
Ik had dit Synthi gezien op Audiofanzine en de verkoper gecontacteerd om hem te gaan zien, maar zijn reactie was "al verkocht".

Maar als ik zie iemand op zoek naar een VCS3 of een Synthi zal ik hem naar jij sturen ;)

Ik heb in mail een accoord over de prijs en de ophaal tijd:)
En dan alsnog dit.........blij dat ik nog niet onderweg was naar hem.
Brzski.....er komt een 2e run van de pcb's van Derek Revell aan.....
voor het schamele bedrag van eur.7500 kan je zeker 3 clones (laten) bouwen.....
misschien het overwegen waard :eureka:

met het frontpanel van Demian, wat ook nog eens in 19" past zal die imo niet onderdoen voor een duurbetaald origineel die vaak voor de zekerheid ook nog een servicebeurtje kan gebruiken :P

Back