Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat is dat ? een lelijk beest ???
hm (RMS),Het knipperlichtje in de S/H sectie veroorzaakt een kleine pitch verandering in de vco's.
Niet alleen in mijn ttsh maar ook in een ttsh van een DIY'r uit de buurt die ik wat begeleid.
Een diode ertussen?
, het probleem is door de verandering in de stroomsterkte in het led driver cirquit.
Mischien is het printspoortje al verleggen genoeg, ledje zal zijn prik wel ergens bij het VCO vandaan halen.

Het is de clock led die ingebouwd zit in de S/H slider, maakt geen deel uit van het S/H cirquit. 't is dat de clock normalized doorverbonden is met de S/HBeetje crappy idd., lokaal ontkoppelen van die S&H led met een weerstandje en een elcootje?
Edit:
Zit in het schema te kijken maar daar kan ik geen S&H led vinden?

Heb nu geen tijd om het uit te zoeken maar ik vermoed dat de switcher niet stabiel genoeg is.
'kan ernaast zitten maar ik beklaag het me nu al dat ik het PSU ontwerp met de switcher gevolgd heb, had beter mijn eigen lineaire psu in elkaar geknutseld.

Zoals ik hierboven al schreef is dat niet de oplossing. Ik heb hem aan ene 2 x 3A lineaire PowerOne gehad (en die is echt wel stabiel), met geen enkel verschil.
een klein rimpeltje van 10 uV is al voldoende voor een hoorbare verandering van frequencie in de vco´s
ik zou echt kiezen voor een aparte voeding voor de leds..
Dat is de enige gezonde oplossing dan.door bv af te tappen op de muurwrat, voor de switcher