Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn al een aantal dingen gewoon niet meer door de douane gekomen van pakketten uit het buitenland. Een vervangende driver van Scanspeak en nog een doos met een CD, drop en een Messi shirt. Maar die was niet aangetekend en vermoedelijk is daar nu de zoon van een onderbetaalde douaneambtenaar heel blij mee.
Ik ga eens uitzoeken of dat dat helpt. Als nou eenmaal de moeilijke dingen door de douane zijn kan het hier voor weinig geld heel netjes in elkaar gezet worden.
JA precies dat wil ik ook wel.Wie heeft er zin in om er 1 extra te bouwen voor mij en eventueel voor anderen?
Misschien wel interessant/handig om dat een beetje in kaart te brengen. Wel tegen een redelijke vergoeding natuurlijk.
Wie heeft er zin in om er 1 extra te bouwen voor mij en eventueel voor anderen?

Nou laten we dan maar een lijstje maken.
Wie wilt er een bouwen voor een ander?

Ik begin wel dan. Ik wil er wel een aantal bouwen voor anderen. En PWM ook.
Het kan inderdaad zijn dat de bestelling bij Mouser wat duurder uitvalt. Het komt inderdaad uiteindelijk uit de USA dus komt er BTW en heffing overheen. Die kun je van tevoren betalen begrijp ik, maar dat zou het allemaal wel wat duurder kunnen maken, zeker omdat Mouser toch al niet de goedkoopste is. Eventueel wil ik wel kijken of dat dan goedkoper kan binnen de EU, alhoewel je dan mogelijk weer bij meerdere leveranciers moet gaan bestellen.
Oja, ik ga wel alvast zeggen dat gezien de totale kosten het waarschijnlijk niet reƫel is om het de examplaren die ik ga bouwen helemaal zelf voor te schieten (wat ik normaal wel zou doen).

van jou verwachtte ik een andere reactieGa nou eens lekker iets voor jezelf bouwen Casper...

wijs gesproken sama JeanBegeerte brengt ellende Casper........