EMS Soundbeam

19vierentachtig

Ouwe rot
ik vroeg me af of iemand met zo'n unit heeft,
En of het wat is...

$(KGrHqVHJE!FElIBQRNuBRJmbK2tcw~~60_57.JPG

Ik heb m 3 keer gehad. Wel leuk maar ook weer niet spectaculair, wordt vooral therapeutisch ingezet. En dat is zinvol. Gert vergeten heeft er 1 te koop, voor een klein prijsje ;)

Klopt idd, ik zag op het web dat dat ding vaak gebruikt word door mensen met een lichamelijke beperking idd....
mss toch maar eens proberen zo'n apparaat ;)

het is vooral leuk met midi en naar mijn idee dan met een sampler - zodat je verschillende sampls kan triggeren met verschillende bewegingen.

het werkt met weerkaatsing dus je moet wel de ruimte hebben om echt gebruik te kunnen maken van range-instellingen en zo. volgens mij ben je zelf thuis snel uitgespeeld, maar is misschien wel leuk op het podium, bv Lee Towers die dan met de elleboogbeweging een bepaald geluid triggert.

qua toonhoogte is het natuurlijk ook niet allemaal meteen spot-on, maar het is wel eenvoudiger om de juiste toon te raken, dan met een theremin, hoewel het echt wat oefening (en mazzel) vraagt.

ben benieuwd !
Ga er is een opsnorren..

Tnx ;)

nou wat ik al zei

gert ver-ge-ten heeft er 1 op ebay staan (of is er net af) die kostte 750 maar buiten ebay zal dat goedkoper kunnen.

ik moet ook zeggen, er is geen touw aan vast te knopen. die dingen (in een 5de generatie) worden nog steeds gemaakt en gebruikt en zijn reteduur. ik heb er 3 verkocht, de laatste 2 recent, voor iets van 500 en 600 euro, maar ik kocht er ook een voor net onder de 100 in engeland.

Back