Buchla Documentaire

heiko

abc
Op Kickstarter.com is regisseuse Connie Field bezig om geld binnen te halen om een documentaire te maken over de synthpionier Don Buchla. Het belooft een bijzondere documentaire te worden omdat het over Buchla gaat, maar ook omdat Connie Field niet de minste is. Ze is bekend van meerdere pakkende documentaires en is hier voor genomineerd voor een Oscar en ze won eerder een Emmie award.

Connie is op het moment een goed eind onderweg met het inzamelen van het totale geldbedrag en ze heeft mij gevraagd om het project met jullie te delen zodat de mensen die ook een topdocumentaire over Don Buchla willen zien een kans hebben om het project te bekijken en hun steentje bij te dragen.

Voor de geinteresseerden staat hieronder de link naar Kickstarter:

http://www.kickstarter.com/projects/589078128/buchla-documentary

Op facebook is het project te vinden onder:

https://www.facebook.com/buchla.doc.1?ref=ts&fref=ts

Heiko

Geweldig!

ben benieuwd of Don Buchla zijn drank-probleem eindelijk eens gaat bekennen.

Intelligente mensen hebben lopen meer kans op een alcoholverslaving schijnt..

Intelligente mensen hebben lopen meer kans op een alcoholverslaving schijnt..

het is weinig bekend maar Don drinkt heel graag.

hij is erg verlegen en als die presentatie moest doen in het verleden hing hij aan de drank
soms erg overdreven...

een reden waarom buchla synths nooit een doorbraak zijn geweest destijds,men nam de kerel niet serieus hij was altijd lodder zat

het is nu ook nog altijd dat hij niet graag presentaties of interviews doet

hij is iets slimmer nu en drinkt niet net voor een presentatie,maar thuis achteraf...

Intelligente mensen hebben lopen meer kans op een verslaving schijnt..
vandaar dat ik me elke dag helemaal suf blow..... :eureka: 8)

@egres: klinkt alsof je Don B. s'avonds thuis opwachtte om voor m in te schenken.... maar dat hoef je toch niet aan de grote klok te hangen....?!?!?

Humor. :D

Ik dacht.. Hee maar ik bedoelde eigenlijk alcoholverslaving.. ?

Maar dat zei ik dus ook.. :biertje::baco::biertje::koffie:

nou ik vind het best wel lastig dat die niet veranderd is

ik heb eens mail wisseling gehad met hem toen ik men 200e modules had gekocht en dat ging helemaal niet vlot,zegt bitter weinig,absoluut niet commercieel,geen interesse ,heel raar,en het was hij die mij had gemaild ivm met een fout wat betreft de levering

gelukkig dat er die andere kerels zijn hoor daar.

ha, hij dacht natuurlijk die woont ook in bierland...

Back