Karma Presets.

polypenko

Nieuwkomer
zijn er sites waar je Karma preset kunt downloaden?

en heeft iemand de EXB-PCM05 uitbreidingskaart???

en zo ja hoe bevallen deze geluiden?

bedankt vast.

Maak ze gewoon zelf. Maar op irishacts.com kun je veel goede sounds downloaden. Wijs zelf wat GE's toe, en je heb weer veel nieuwe sounds.

Jammergenoeg zijn er nog niet zo veel (gratis) karmafied combis te downloaden. Ik heb het idee dat het maar moeilijk op gang komt, waarschijnlijk omdat het erg veel werk is om uberhaubt 1 goeie combi in mekaar te zetten. Je kunt wel bergen triton user sounds downloaden, welke gewoon ook in de karma werken (behalve de arpeggio) Ik had zelf een tijdje terug al een kleine collectie gemaakt van diverse banks die ik heb gedownload, kijk er es naar zou ik zeggen.

Attachments

• shappy collection may 2003.zip
    17 KB · Bekeken: 91
Dat er zo weinig te vinden is, komt doordat je apart de Karma software moet kopen. Ik schat dat hooguit 5 procent van de Karma eigenaars dat doet.

Ben je dat wel van plan, kun je net zo goed een Triton kopen met de Karma software. Op de Triton kun je tenminste wel zelf arp patterns maken, en door die software heb je nog eens de Karma functie ook.

Heb je direct een karmafied sampler ook. Als je niet van plan bent de Karma functie live te gebruiken werkt dit perfect.

Was iig voor mij de reden om de Karma weg te doen, en een Triton classic te halen.

Origineel geplaatst door Niels

Was iig voor mij de reden om de Karma weg te doen, en een Triton classic te halen.

Welke? Tritonpro of Studio?

Origineel geplaatst door Niels
.

Om mezelf maar eens te citeren. Een classic dus.

Origineel geplaatst door bambamstudio
eeeeeeeh de karma presets zitten toch al in de karma?

:dubbel:

FF een ander vraagje over de Karma.
Ik ben me (als gitarist) aan't beraden om een Karma te kopen of een 2e hands Triton.

Kan je met beide of 1 van beide ook transponeren en dan bedoel in een handomdraai???
Ik speel live ook weleens toetsen en je weet dat gitaristen luie mensen zijn dus transponeer ik m'n keyboard
in vertrouwde toonhoogtes. En dat mot dan wel snel gebeuren.

Kan dat dus met de Karma of een Triton zonder dat ik in ingewikkelde deep-edit menu's kom???

Thx

Origineel geplaatst door Recto
FF een ander vraagje over de Karma.
Ik ben me (als gitarist) aan't beraden om een Karma te kopen of een 2e hands Triton.

Kan je met beide of 1 van beide ook transponeren en dan bedoel in een handomdraai???
Ik speel live ook weleens toetsen en je weet dat gitaristen luie mensen zijn dus transponeer ik m'n keyboard
in vertrouwde toonhoogtes. En dat mot dan wel snel gebeuren.

Kan dat dus met de Karma of een Triton zonder dat ik in ingewikkelde deep-edit menu's kom???

Thx

Helaas, deep edit menu“s... Het is niet heel lastig maar je moet dit wel voor elke program of combi apart instellen, er is volgens mij niet een soort "global" key, (mijn vader heeft een Technics KN1000, daar kan het gek genoeg wel weer mee) Ik zou ook graag zoiets voor midi files hebben gezien, maar helaas. Ik zal het voor alle zekerheid vanavond nog even checken voor je als ik in de studio ben, ik heb aanvankelijk alleen voor midi files gegekeken.

Ik wachte al op je antwoord... ;) (of die van BamBam)
Ik zag jullie beide ook op Karma-Lab.

Daar baal ik van dat ie dat waarschijnlijk niet kan.
Ik heb nu een Yamaha PSR-tje en met 3 drukken op de knop (ofzo) dan is ie gewoon helemaal getransponeerd naar welke key dan ook.
(okay, ik mot gewoon leren spelen....maar ja :z )

En dan nog iets... de drum kits kon ik niet vinden toen ik hem laatst heb geprobeerd.
De Triton LE had dat wel. Identiek aan de Yamaha PSR's. Dus wat ik bedoel is of in de Karma de drumkits
kan bespelen met de toetsen (real time play).

Shappy, heb jij'm ook uitgebreid met EXB's???

THANX

Het is niet heel lastig maar je moet dit wel voor elke program of combi apart instellen, er is volgens mij niet een soort "global" key,

Is er wel. Gewoon in het global menu, master transpose. Verder kan je als je dit snel live wilt doen gewoon de patches voorbereiden hierop (dus transponatie per geluid instellen en dat geluid opslaan).

En dan nog iets... de drum kits kon ik niet vinden toen ik hem laatst heb geprobeerd.
De Triton LE had dat wel. Identiek aan de Yamaha PSR's. Dus wat ik bedoel is of in de Karma de drumkits
kan bespelen met de toetsen (real time play).

Het lijkt me heel sterk als dit niet kan.

Back