Hier is ik: Kat Yidaki

Kat Yidaki

Musician
Hallo allemaal,

Goh wat leuk... een synth forum in het Nederlands. . :W

Ik ben Kat Yidaki echte naam: Richard), een bassist uit Rotterdam die de laatste paar jaar zwaar aan de slag is gegaan met electronica (met hier en daar wat didgeridoo, vandaar de naam). Ik maak voornamelijk down-tempo, trip-hop en IDM ... met wat drum & bass voor de goede orde.

Je kunt mijn probeersels beluisteren op mijn page. Ik zit me al een tijd af te vragen of ik eens een label aan moet schieten, maar denk dat ik eerst nog een tijdje door-experimenteer.

Tot schrijfs in de forums!

Groeten,

Kat Yidaki

Orgineel geplaatst door glennplumber
Ja....wat gebruik je nog meer ??

Ik maak het meeste op de computer,. met af en toe extra(geleende) apparatuur. Ik doe ook zaken als het programmeren van mijn eigen VST effecten. al ben ik daar geen held in 8)

Laatst gewijzigd:
Orgineel geplaatst door Kat Yidaki

Ik maak het meeste op de computer,. met af en toe extra(geleende) apparatuur. Ik doe ook zaken als het programmeren van mijn eigen VST effecten. al ben ik daar geen held in 8)

Relax ... je eigen plugins maken ....zou willen dat ik er tijd voor had. Er zitten er nog een paar hier op het forum die er mee bezig zijn.
Je muziek klinkt errug goed moet ik zeggen. Het is zeker niet mijn stijl...... maar als je dan toch blijft luisteren zegt dat meestal wel wat !!

Ook een welkom van mij kat! :)

Heerlijk hoor iig het eerste nummer wat ik nu aan het luisteren ben. Was laatst bij een loungefeestje... Had ie zo tussen gekund!
Vooral goed wanneer die strings met phaser erbij komen ...dan die break... sgoed!

Maaruh welkom dus ;)

Back