uitspraak van eu hof

Tijd dat er eens een frisse wind door dat hele auteursrecht verhaal en bijbehorende organisaties gaat :okdan:

Heb onlangs wederom mijn rechtsbijstand ingeschakeld tegen boevennest B/S, die mij al sinds 2008 facturen en aanmaningen aan het sturen zijn voor gebruik van mijn EIGEN werken op mijn eigen website. Het leek afgerond; 1,5 jaar niks gehoord en vorige maand kwam er weer een brief...

Heb onlangs wederom mijn rechtsbijstand ingeschakeld tegen boevennest B/S, die mij al sinds 2008 facturen en aanmaningen aan het sturen zijn voor gebruik van mijn EIGEN werken op mijn eigen website. Het leek afgerond; 1,5 jaar niks gehoord en vorige maand kwam er weer een brief...

Shit dat meen je niet :D Alles voor de plasma van de directeur :P

Tijd dat er eens een frisse wind door dat hele auteursrecht verhaal en bijbehorende organisaties gaat :okdan:

Rechtsbijstand ? je moet Buma/ Stemra contacten om dit te regelen, toevallig hebben zij een regeling wbt eigen werk op eigen website.

Gewoon één nette brief aan B/S en dat moet voldoende zijn (al zou dat eigenlijk al niet eens nodig hoeven zijn).

Waarom zou je er iets mee moeten als je facturen en aanmaningen op je mat krijgt? Gewoon in de oud-papier bak ermee. Het gaat puur om je eigen muziek, dus kunnen ze je op geen enkele manier iets maken (ik neem aan de je niet de exclusieve rechten van die muziek hebt verkocht).

Rechtsbijstand ? je moet Buma/ Stemra contacten om dit te regelen, toevallig hebben zij een regeling wbt eigen werk op eigen website.

een regeling voor je eigen spul? :frons:

Ik zie de VASN ook geen regeling -laat staan rekening- sturen voor de aardbeien die ik in m'n tuin heb geplaatst

...en er volgt er ook geen 1 als ik er een paar aan de buren geef

een regeling voor je eigen spul? :frons:
Yes sir

Ik zie de VASN ook geen regeling -laat staan rekening- sturen voor de aardbeien die ik in m'n tuin heb geplaatst

...en er volgt er ook geen 1 als ik er een paar aan de buren geef
okay :?

Oplossing voor OddIction is vrij simpel geen rechtsbijstand maar contact opnemen met BS.

Vertik het om te betalen voor muziek die ik zelf gemaakt heb, ik maak geen covers en de tracks waar het om ging waren vrij van gesampled materiaal. Het waren overigens niet eens volledige tracks maar een compilatie van uitgebracht en niet uitgebracht materiaal in een mix van pak hem beet 3 minuten.

En ik heb contact met B/S gehad, dat leverde niks op dus Rechtsbijstand ingeschakeld. Heb inmiddels bericht teruggehad van ze dat B/S de facturen uit de roulatie halen gaat en de zaak opgelost is.

Publiceer hun brieven op je site. Fok die aarsgieren. :okdan:

Vertik het om te betalen voor muziek die ik zelf gemaakt heb
for sure, same here

En ik heb contact met B/S gehad, dat leverde niks op dus Rechtsbijstand ingeschakeld. Heb inmiddels bericht teruggehad van ze dat B/S de facturen uit de roulatie halen gaat en de zaak opgelost is.
apart zeg, ze hebben een formulier eigenwerk eigenwebsite, invullen en opsturen and u ready....maar goed is opgelost zie ik, wel gaar dat je rb moest inschakelen :S

Waarom wilden zij na rb verzoek wel intrekken ipv je t formulier te laten invullen, ben je trouwens lid van bs?

Hoe krijg je dan je geld als je bij Buma zit?
eehm volgens de normale manier, liedje maken, registeren bij BS zij collecten via hun zuster organisaties.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y60c6qcfu7E

for sure, same here

apart zeg, ze hebben een formulier eigenwerk eigenwebsite, invullen en opsturen and u ready....maar goed is opgelost zie ik, wel gaar dat je rb moest inschakelen :S

Waarom wilden zij na rb verzoek wel intrekken ipv je t formulier te laten invullen, ben je trouwens lid van bs?

Neen, heb mijn lidmaatschap opgezegd vlak nadat de eerste brief op de deurmat viel. En waarom nu wel? Geen idee, heb de volledige correspondentie nog niet terug ontvangen

Überhaupt een zooitje daar, ik had een oom met dezelfde naam en ook muzikant/componist. Hij bewerkte en schreef vooral kerkliederen etc. en ik speedcore en industrial :P Nu stonden op zijn statements vaker mijn nummers en op mijn statements Psalm zo-en-zoveel... :okdan:

Back