was dit al voorbij gekomen?
interessante ontwikkeling....
eu-hof-maakt-einde-nationale-muziekmonopolies.html
interessante ontwikkeling....
eu-hof-maakt-einde-nationale-muziekmonopolies.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb onlangs wederom mijn rechtsbijstand ingeschakeld tegen boevennest B/S, die mij al sinds 2008 facturen en aanmaningen aan het sturen zijn voor gebruik van mijn EIGEN werken op mijn eigen website. Het leek afgerond; 1,5 jaar niks gehoord en vorige maand kwam er weer een brief...
Alles voor de plasma van de directeur 
Tijd dat er eens een frisse wind door dat hele auteursrecht verhaal en bijbehorende organisaties gaat![]()
Heb onlangs wederom mijn rechtsbijstand ingeschakeld tegen boevennest B/S, die mij al sinds 2008 facturen en aanmaningen aan het sturen zijn voor gebruik van mijn EIGEN werken op mijn eigen website. Het leek afgerond; 1,5 jaar niks gehoord en vorige maand kwam er weer een brief...
Gewoon één nette brief aan B/S en dat moet voldoende zijn (al zou dat eigenlijk al niet eens nodig hoeven zijn).Heb onlangs wederom mijn rechtsbijstand ingeschakeld tegen boevennest B/S, die mij al sinds 2008 facturen en aanmaningen aan het sturen zijn voor gebruik van mijn EIGEN werken op mijn eigen website. Het leek afgerond; 1,5 jaar niks gehoord en vorige maand kwam er weer een brief...
Rechtsbijstand ? je moet Buma/ Stemra contacten om dit te regelen, toevallig hebben zij een regeling wbt eigen werk op eigen website.

Yes sireen regeling voor je eigen spul?![]()
okayIk zie de VASN ook geen regeling -laat staan rekening- sturen voor de aardbeien die ik in m'n tuin heb geplaatst
...en er volgt er ook geen 1 als ik er een paar aan de buren geef

Tijd dat er eens een frisse wind door dat hele auteursrecht verhaal en bijbehorende organisaties gaat![]()
for sure, same hereVertik het om te betalen voor muziek die ik zelf gemaakt heb
apart zeg, ze hebben een formulier eigenwerk eigenwebsite, invullen en opsturen and u ready....maar goed is opgelost zie ik, wel gaar dat je rb moest inschakelen :SEn ik heb contact met B/S gehad, dat leverde niks op dus Rechtsbijstand ingeschakeld. Heb inmiddels bericht teruggehad van ze dat B/S de facturen uit de roulatie halen gaat en de zaak opgelost is.
eehm volgens de normale manier, liedje maken, registeren bij BS zij collecten via hun zuster organisaties.Hoe krijg je dan je geld als je bij Buma zit?
for sure, same here
apart zeg, ze hebben een formulier eigenwerk eigenwebsite, invullen en opsturen and u ready....maar goed is opgelost zie ik, wel gaar dat je rb moest inschakelen :S
Waarom wilden zij na rb verzoek wel intrekken ipv je t formulier te laten invullen, ben je trouwens lid van bs?
Nu stonden op zijn statements vaker mijn nummers en op mijn statements Psalm zo-en-zoveel...