Rap/ Hip-Hop

Het klinkt als een berg bij een geraapte samples en wat citrus presets.
De afmix op de drums is ook erg matig, weinig punch/karakter.
is dit niet meer reclame, als ik de beat volledig wil luisteren moet ik 25 euro betalen?

dope-zooi :D

Ik blijf me afvragen wat ik nu zou moeten doen met deze tracks.

Is het de bedoeling dat ik ze moet kopen en er dan zelf overheen moet gaan rappen? (serieuze vraag)
Want in een eigen track gebruiken kan (bijna) niet......

Viel me trouwens ook op dat je jezelf "talented" noemt. Ik zou dat weghalen. En daar bedoel ik niet mee dat je geen talent hebt, want daar weet ik niet voldoende over het staat alleen wat raar om jezelf zo te introduceren.

Paul

Nouja, aan de ene kant als het reclame is, voor zo ver ik weet is het hier een synthesizer enthousiasten forum en zullen er weinig rappers zijn hier, dus het is dan niet heel effectief als reclame, maar ja aan de andere kant word het hier gepost alsof hij het wil laten horen, maar kan het niet eens helemaal luisteren :?
Oh en ik denk dat het inderdaad de bedoeling is (weet het niet zeker) dat je dit koopt, en er dan over heen gaat rappen of autotunen ofzo.

Dit is reclame, je wil je beats verkopen.. advies wil je niet want hij is af en staat al in de verkoop..

Maar goed.. hier op het forum zitten mensen die muziek maken.. en dus zelf de beats maken. Dus waarom kopen als je het zelf kan maken?

Dit soort dingen moet je droppen bij funx of juize fm ofzo.. waar de rapperts rondhangen die doekoe hebben voor je beatsss..

Back