mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Monitoren staan misschien wat hoog, maar dat is alleen van invloed bij afmixen... guess what... juist, in de benen :)

Bureau is de befaamde Jerker van Ikea met drie extra plankies en van de week nog een kabelgoot voor onder het blad.

De rack-mount-kit komt, samen met het rack (Millenium van StudioWorx), van Thomann.de natuurlijk.

Thanks 4 the info.

Die planken waar die monitoren op staan zitten met bouten vast?

Die kun je ook een stukje lager erin boren (evt een plaatje erbij voor de stevigheid) en het wat lager plaatsen zodat je niet meer op hoeft te staan. Of metteen maar grotere planken scoren voor die nieuwe boxen. ;)

Lekker strak setje maik,

Alleen die speakers idd maar je kweekt wel conditie zo:)

Ik kan ze inderdaad makkelijk laten zakken. In eerste instantie stond het 19" rack wat verder naar achter en kon het niet, vandaar. Maar goed... ik zal braaf luisteren.

Kreeg stiekem al pijn in m'n pens. Oh... zitten daar je buikspieren ;)

:biertje:

Maar goed... ander vraagje. Wil van dat noppenschuim tegen de wanden werken om de reflecties te verminderen. Verder moet die hoek moet nog weg. Hiervoor zat ik even aan een andere oplossing te denken.

Nu staan die monitoren op planken van ca. 50 x 50 cm. Kan ik hier nu een rechtop staand schotje achterop monteren, waarop ik ook noppenschuim plak? Of is de afstand dan te kort?

Nu staan die monitoren op planken van ca. 50 x 50 cm. Kan ik hier nu een rechtop staand schotje achterop monteren, waarop ik ook noppenschuim plak? Of is de afstand dan te kort?

Bij mijn weten moet je iets van een meter afstand hebben voor de beste weergave.

Zo, zijn we nu weer vriendjes? :D

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    54 KB · Bekeken: 133
Origineel geplaatst door Mike-E

doet me denken aan de dubbelfris reclame..

"zaaaakuh! zakken! zakkuuuh!" met die boxen :)

maar ik zie dat je tapijt (of iig iets harigs) op de vloer hebt..
krijg je dan geen enge statische elec. als je pc kast eens naar voren moet halen ? :s

Nou en of... alsof het bliksemt. :)

En als ik laminaat leg dan galm je de tent uit... zo is het altijd wat.

Beter toch zo!

Die conditie komt vanzellef wel:D ;)

Gaaf! met die twee foto's kunt je leuk, raad de verschillen spelen!

1. Speakers naar beneden.
2. Plaat staat niet meer aan
3. PDA staat er niet meer (gejoept!?)
4. Bier!
5. Outlook en Trillian ipv Explorer en Outlook op het beeldscherm
6. Rack 6cm verschoven naar voren (kan ook 7 zijn)
7. Stoel staat 3cm meer onder het buro

En wat heb ik gewonnen! :)

kewl, nu zie ik eens een synth die ik ook heb en ook links van me heb staan.. :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
oh ow

Ik voel weer een contest op komen :)

En om het makkelijk te maken gebruiken we de foto's van de studio van Phochos :)

Ik heb het een en ander geschoven in m'n kamer, vooral met het oog op de ruimte want het werd toch allemaal wat krap. En meteen maar even een paar nieuwe piccies geschoten:

studiopic3.jpg

studiopic4.jpg

studiopic2.jpg

studiopic1.jpg

Niet echt synth-related natuurlijk, maar ff een piccie van de DJ hoek :)
djbooth_1.jpg

Origineel geplaatst door fuse
Gaaf! met die twee foto's kunt je leuk, raad de verschillen spelen!

1. Speakers naar beneden.
2. Plaat staat niet meer aan
3. PDA staat er niet meer (gejoept!?)
4. Bier!
5. Outlook en Trillian ipv Explorer en Outlook op het beeldscherm
6. Rack 6cm verschoven naar voren (kan ook 7 zijn)
7. Stoel staat 3cm meer onder het buro

En wat heb ik gewonnen! :)

Helaas... u gaat niet door voor de midi-gestuurde vaatwasser. Want ik heb geen Trillian ;)

Origineel geplaatst door Nemco
Ik heb het een en ander geschoven in m'n kamer, vooral met het oog op de ruimte want het werd toch allemaal wat krap. En meteen maar even een paar nieuwe piccies geschoten:

Comfortabel hoekie zo. Maar uh... blikken onder je speakers? Het eerste wat bij me op komt is een holle, metale bass. Of heb ik het mis en zit er een vracht zand in?

Origineel geplaatst door Nemco

Niet echt synth-related natuurlijk, maar ff een piccie van de DJ hoek :)

mooi ingericht man! :)

wat een bak van een monitor :P
en grappige monitor "houders" ;)

wat voor fx pedaaltje heb je daar trouwens tussenhangen ?

pedaaltje lijkt ook een beetje op een middeleeuwse muis ;)

Comfortabel hoekie zo. Maar uh... blikken onder je speakers? Het eerste wat bij me op komt is een holle, metale bass. Of heb ik het mis en zit er een vracht zand in?

Dat van de holle bas valt behoorlijk mee... er trilt zelfs bijna niks aan die blikken, zelfs niet als het geluid behoorlijk hard is... maar het is idd wel de bedoeling dat er zand in komt... dat is alleen een van die dingen die ik de hele tijd vergeet..

Origineel geplaatst door mindtwist
mooi ingericht man! :)

wat een bak van een monitor :P
en grappige monitor "houders" ;)

wat voor fx pedaaltje heb je daar trouwens tussenhangen ?

pedaaltje lijkt ook een beetje op een middeleeuwse muis ;)

M'n beeldscherm is inderdaad belachelijk groot... wel 19", maar daar moet tzt een mooi tft schermpje gaan komen... dat pedaaltje is een Marshall JH-1, distortion pedaal. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back