mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door nick nova
Ik ben waarschijnlijk niet mee, maar kan je nog eens even herhalen waar de befaamde triptiek W.A.H. weer voor staat? En vooral even bijvermelden waarom je voor de 195ste keer je studio laat zien.

W.A.H.....
Weer Aan't Herinrichten Studio

Werk Aan't Huis Studio..

Waarom Ander Herriespul...?

War Against Hous Studio

's eigenlijk wel een veelzijdige afkorting
...zappa zou zeggen "this could be commercial "

Studio

Studio

Was Aan't Hoppen (Wolfgang Amadeus Hullsart). LOL.:z

Wat Een Herrie - studios :) (what-a-herrie; dichterlijke vrijheid)

ik vind dat slipperman iets benadrukt wat eigenlijk niet zou hoeven, en daarmee onnodig onderscheid maakt.
als iemand anders hier zelf zovaak zijn studio zou veranderen, kreeg ie precies dezelfde opmerkingen.

Studio

Studio

Origineel geplaatst door Roel
Wat Een Herrie - studios :) (what-a-herrie; dichterlijke vrijheid)

ik vind dat slipperman iets benadrukt wat eigenlijk niet zou hoeven, en daarmee onnodig onderscheid maakt.
als iemand anders hier zelf zovaak zijn studio zou veranderen, kreeg ie precies dezelfde opmerkingen.

Helemaal mee eens. Ojee, op de laatste foto staat mijn Hfg BJ76 synthesizer module niet. Toch maar.......nee, hij staat vast nog op een van de 194 andere foto's. LOL.

NU WEER FOTO'S PLAATSEN (wie kan me verbeteren qua aantal, LOL???):halleluja

mooie foto's!! kzie al dat vele hier al rdelijk wat apparatuur hebben. daar kom ik aan met mijn computer en virus......... maar het gaat erom wat je ermee maakt..........misschien iets om bij de foto zetten wat je in de muziek wereld hebt bereikt en wat je wilt bereiken met je huidige setup?

ik zal mijn setup ook eens fotograferen, als mun digitale het nog doet.

grtz en respect

Hfg BJ76

Hfg BJ76

Origineel geplaatst door nick nova
Vertel eens iets over die HFG BJ76 modular synthesizer? Helemaal niks over te vinden...
Of is het een "Heel Fanatiek Gebouwd, BouwJaar '76?

Het klopt dat je er niets over kunt vinden, daar het een eigenbouw is uit 1976, samen gebouwd met mijn broer. De afkorting Hfg BJ76 staat voor Homemade Function Generator BouwJaar 76, het is dus eigenlijk een generator die golfvormen kan weergeven, zeg maar een eenvoudige VCS3 synth, dus zonder toetsen (zie foto).

Samples

Samples

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik geloof dat wij hier heel graag samples willen horen.
:D :D :D

Zullen jullie nog even geduld moeten hebben, daar er een andere aansluiting op gemaakt moet worden anders kan hij niet aan de huidige mixer aangesloten worden. Dus even geduld a.u.b. (s.v.p. voor de aanwezige Fransen, LOL).

Wat zit er dan voor excostische aansluiting op dan, waarvoor geen plug/kabel/verloop verkrijgbaar is?

Hallo.

Hier wat foto's van mijn ge-update studio (k.v.v.v.g)

Attachments

• newcrib1.jpg
    newcrib1.jpg
    63,3 KB · Bekeken: 119
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back