mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Nolet
Bedankt mijn moeder maar voor die ultra designer stoel! Ik mocht ze hebben toen zij nieuwe ging kopen! Ze zitten zelfs best lekker....

Tikkie offt. mmaaruh ik zie Genelec's, bevallen ze goed?
En zijn ze het vele geld voor de 100% waard?
1030 of de 1031?
Ik wil ze graag hebben, alleen dat geld :stupid

Michael.

Die Genelecs zijn dubbel en dik hun geld waard! Het was voor mij ok een rib uit mijn lijf maar als je ze dan aanzet dan vergeet je dat meteen! Je betaalt voor kwaliteit en dat krijg je dan ook. Daarvoor had ik Spirit Absolute 2's. Het verschil is dag en nacht! Nooit meer dat soort klotedingen kopen, het is alsof er altijd een dikke wolle deken voor die Spirits heeft gehangen,

Die Genelecs zijn dubbel en dik hun geld waard! Het was voor mij ok een rib uit mijn lijf maar als je ze dan aanzet dan vergeet je dat meteen! Je betaalt voor kwaliteit en dat krijg je dan ook. Daarvoor had ik Spirit Absolute 2's. Het verschil is dag en nacht! Nooit meer dat soort klotedingen kopen, het is alsof er altijd een dikke wolle deken voor die Spirits heeft gehangen,

maar je had ze toch bijna voor de mackie's weggedaan? ;)

Olaf> Mackie HR824 of Genelec is dezelfde kwaliteit. Met beiden kan je niet echt verkeerd gaan.

Cornerman> Neuh, geen loft. Tis een vrij grote studentenkamer in een oud pand in het centrum van Utrecht. De hoogte van de kamer is heel fijn. Geeft je toch veel meer ruimte!

Olaf> Mackie HR824 of Genelec is dezelfde kwaliteit. Met beiden kan je niet echt verkeerd gaan.

Cornerman> Neuh, geen loft. Tis een vrij grote studentenkamer in een oud pand in het centrum van Utrecht. De hoogte van de kamer is heel fijn. Geeft je toch veel meer ruimte!

Het ziet er iig erg cool uit :)

He Nolet, maak me toch zorgen hoor.

Je monitor staat nogal scheef en hoog en je ruimte voor je muis is ook niet optimaal. Volgens mij is dit vragen om lichaamsklachten op lange termijn. Misschien dat een kleine reorganisatie toch wat handiger is. ;)

Voor mij is een goede werkpositie achter de computer een must en dan moet de rest er zo goed mogelijk bij passen. En het liefst dan ook nog zo dat alles binnen handbereik is en fijn werkt. Dan nog maar een paar keer extra naar de Ikea om wat meubelzooi te scoren. ;)

Heb nog een ouwe foto gevonden van m'n eerste setupje (onder een hoogslaper).
Volgende week is m'n vernieuwde bureau klaar, en dan ben ik misschien eindelijk tevreden..:D

Attachments

• dsc00008.jpg
    dsc00008.jpg
    134,6 KB · Bekeken: 111
Re: mijn studio annex crib iv

Re: mijn studio annex crib iv

Origineel geplaatst door phochos
daar heb je zeker gelijk in, dat wordt vaak van me gezegd, dat ik wispelturig ben, maar ik ben eigenlijk nooit echt tevreden met de apparatuur en wil dan gewoon weer andere dingen hebben. kan nu niet meer met de brommobiel die ik aangeschaft heb, zie foto boven.:walker:

Houd ook een keer op lijkt me. Denk dat je het beste gewoon een goede setup kunt samenstellen,en je daar in verdiepen. Je kunt wel mee blijven doen,maar dat schiet nie op!

Zorg gewoon dat je een setup samensteld,waar je in jouw ogen je dingen kunt uithalen. Erg belangrijk en niet teveel zooi,want dan zie je door het bos de bomen ook niet meer.Je kunt beter investeren in een paar dure synths.

En je tijd steken in je apparatuur en je sound.Impulsief aankopen doen schiet toch niet op.

Deze installatie heb ik nu ook (zie mijn meest recente foto van vrijdag 5 september 2003). In eerste instantie zou ik de Novation K-Station nog verkopen, maar omdat ik deze al eerder een keertje heb weggedaan, houd ik hem nu toch maar want het is toch wel een uniek apparaat.:W

Ik ben toch benieuwd phocos, hoeveel je er nou iedere keer op verliest.
Want je had dus laatst een k-station, en nu weer een andere.
Verklaar je nader. En als je het niet wilt is't ook best hoor.:D

Verliezen doe je er altijd op. Doordat ik meestal impulsief koop, wil ik nog wel eens dingen aanschaffen waar ik achteraf helemaal niets aan heb. Mijn eerste K-Station heb ik verkocht, omdat ik het - toen (?!?!) - een moeilijk apparaat vond, maar inmiddels ben ik erachter hoe het een en ander werkt.
Door de jaren heen (ik koop sinds 1984 synths e.d.) heb ik met inruilen en kopen al zoveel geld besteed dat ik niet meer weet hoeveel het in totaal is. Had ik alles gespaard dan kon ik denkelijk toch wel een mooie BMW kopen of zoiets, uit de 5-serie.:bekdicht:

Denkelijk wel. Volgens mij had ik dan een studio gehad met in totaal iets van 150 synthesizer, samplers, sequencers, drumcomputers en keyboards (waar zeker meerdere dubbel tussen zouden hebben gestaan - zoals een Korg MS20, Roland D20, Yamaha DX100 (vier keer gehad), Korg EA1, Korg Microkorg).
Maar dan had ik denkelijk ook wel een extra huis nodig gehad om alles te herbergen. En zeker een goede elektriciteitsrekening iedere maand.:dj:

Mijn "plekje" (of vrijwillige eenzame opsluitings centrum) (Met aanzienlijk veel ex-synthforum spul :) )

room.jpg

En die mooie glimmende Roland JX8P links in het midden is te koop voor 300 euro! :D

en mijn MS-stack:

MStuff.jpg

Haha, lekkere spullen! Ik zie dat m'n SQ10 zich prima thuis voelt :D

Maarreh, waar luister je eigenlijk op af?

:D

Ha, ik zie het al, perfecte setup om brute satanische Noorse black metal te maken! ;)

Mijn oog spot een pandabeer...

Supercoole werkruimte als ik zo vrij mag zijn mijn mening te uiten ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back