mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Last edited by a moderator:
Haha, lekkere spullen! Ik zie dat m'n SQ10 zich prima thuis voelt
Maarreh, waar luister je eigenlijk op af?

Dynaudio BM-5.

Die en de mixer en recording apparaten staan aan de andere kant van de kamer, dat is ook niet zo interessant voor een foto he :D

Origineel geplaatst door barn
:halleluja

Is het niet mogelijk om bij (dit soort waardevolle) replies de foto's van de originele posting weg te laten?

Origineel geplaatst door D-mike-E
Is het niet mogelijk om bij (dit soort waardevolle) replies de foto's van de originele posting weg te laten?

Makkelijk, kijk maar:

Origineel geplaatst door Raheem23
Mijn "plekje" (of vrijwillige eenzame opsluitings centrum) (Met aanzienlijk veel ex-synthforum spul :) )
En die mooie glimmende Roland JX8P links in het midden is te koop voor 300 euro! :D
en mijn MS-stack:

Even een mini-update... m'n bak van een monitor is vervangen door een mooi plat schermpje... scheelt onwijs in de ruimte op m'n bureau. En het slechte nieuws is dat m'n Evolution MK361 er dit keer volledig mee gestopt is... Ik gebruik nu de OB*12 als masterkeyboard en dat werkt prima :)

studiopic_1.jpg

studiopic_3.jpg

ok vandaag me mengert binnen. nieuwe foto's dus aangezien er wat dingen zijn bij gekomen.

me setup is nu:

rackkast: Roland SC155 en Alesis MMT8 bovenop, DMC MX8 patchbay, daaronder Roland M160 Line mixer

Daarnaast Yamaha PSR 70 bagger ding met daarboven op (nu nog op de doos van me telescoop, standaardje moet nog komen ;) ) Roland JX1

Links daarvan nog de Ensoniq VFX synth. Tis niet enorm veel allemaal foto's boeien niet en zijn slechte kwaliteit maar denk dat ik toch wel een van de meest trotse eigenaren ben op het forum hier ;) Mede gezien mijn leeftijd en me lage loon :( ben ik toch al lekker op dreef ;)

me rackkast
rackkast.JPG

bovenop SC155 en MMT8
rackkasttop.JPG

Me VFX :D met nog JX1 stukkie en PSR70 eronder

VFX1.JPG

Me VFX closer

VFX2.JPG

PSR70 met JX1 erop
psrjx1.JPG

Origineel geplaatst door mindtwist
geen bende op je buro.. hoort dat? :)
en gaan die monitors niet trillen op die heineken dingen ? (kan niet zien wat voor materiaal 't is)

Ziet er daar wel netjes uit ja, maar ondertussen staan er drie flessen sinas (twee leeg) op tafel, een stapeltje cds, de Interface van vorige maand, wat andere papiertjes... Ben blij dat ik zo'n ruimte heb, dan kan ik er een nog grotere rotzooi van maken :D

Die Heineken dingen zijn van blik.... trillingen vallen onwijs mee, maar ik moet er nogsteeds een keertje zand in knallen om echt alles te dempen...

Ik mis wel die sambaballen op je foto's. Of heb je nog geen tijd gehad plek te maken, ze te installeren en alles aan te sluiten? :D

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik mis wel die sambaballen op je foto's. Of heb je nog geen tijd gehad plek te maken, ze te installeren en alles aan te sluiten? :D

+ tis er maar 1

+ hij staat op 2 foto's :) kijk maar goed. tip> me rack kast ;)

Origineel geplaatst door Slipperman

Daarnaast Yamaha PSR 70 bagger ding met daarboven op

Is toch best okee, de Yamaha PSR70, heb hem in het verleden ook gehad. Als masterkeyboard is hij toch wel te gebruiken, om modules mee aan te sturen (in het verleden heb ik mijn Yamaha TQ5 module ermee bespeeld).:eureka:

zoals me sig al zegt alleen goed voor note on en note off. daarvoor gebruik ik hem ook maar toch meer kan je niet. ja sustain sturen en volume. dat was het. niet eens aanslaggevoelig ofzo. sequencer kan je ook geen fock mee doen. alleen de orchestra bank kan midi geprogrammed worden de solo bank gek genoeg niet. naja kanaal valt erg moeilijk te wisselen. midi clock erin naja me manke oma loopt nog beter als die midi clock...

Me JX1 is dan beter als master ookal verzend hij niet volume...

nu is het wel zo dat alles zeg maar master is van alles. Me psr70 bespeelt ook wel eens me VFX. Niet alleen de sampler op de pc en de SC155 ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back