Paia Proteus1

mono-poly

Cheff Noodle
Hey synthforum vrienden

Ga ik vandaag een synthje halen in duitsland en neem voor de zekerheid wat extra centjes mee.
Ken ik tijdens het ophalen van me synth toch effe in een collectie neuzen zeg *smul*.
Krijg ik ineens een synth in me handen geduwd met proteus er op en draaiknoppen (emu)?
Dus ik vragen of die cv/gate heeft en ja dat had deze, er zat gewoon een heel modulair patchanel achterop.
Ik maak een deal ga blij met dat ding naar huis zie ik er in de auto paia op staan.
Toen schrok ik wel in eerste instantie. Kijk ik effe op het net voor ik hem aan sluit en wat zie ik als inhoud:
2 CEM3340 VCO
1 CEM3320 VCF
1 CEM3310 EG
1 CEM3330 Dual VCA
Jammie Jammie smulllll aangesloten en ben best tevreden nu :) en hij heeft nog geheugens ook.
En nee ik kan niks samplen, maar wou dit toch wel ff kwijt

Attachments

• proteus.jpg
    proteus.jpg
    105,4 KB · Bekeken: 133
Ziet er interessant uit. Krijgen we binnenkort meer details?

grt,
Eric.

Origineel geplaatst door SaintEric
Ziet er interessant uit. Krijgen we binnenkort meer details?

grt,
Eric.

hij is nog niet helemaal 100%
maar als die dat is zal ik hem is sequencen en patceh en wat dingen laten horen

groeten dennis

waar ik nou wel benieuwd naar ben is voor welke synth je nu weg ging? en heb je die ook meegenomen?

Met een SY 1 had je Boost zo blij kunnen maken.Mij ook scheelt me de hele tijd kijken op ebay er voor ;) Ziet er cool uit je nieuwe aan winst maar de zijkantjes lijken wel van een kaasplank te zijn gemaakt.:mexico:

een yamaha sy1 en geen pearl

Je weet wel, de eerste synth van Yamaha...:eureka:

Re: Paia Proteus1

Origineel geplaatst door mono-poly
Toen schrok ik wel in eerste instantie. Kijk ik effe op het net voor ik hem aan sluit en wat zie ik als inhoud:
2 CEM3340 VCO
1 CEM3320 VCF
1 CEM3310 EG
1 CEM3330 Dual VCA
Mijn synthje die onderweg is heeft dit ook! :) Gefeliciteerd met deze gave bak. Kun je iets over de in en uitgangen zeggen. Hoe modulair is ie?

Origineel geplaatst door marcuuu
Met een SY 1 had je Boost zo blij kunnen maken.Mij ook scheelt me de hele tijd kijken op ebay er voor ;)

Boost vertelde dat ie weer achter eentje aan zat, dus hopelijk dat ie dit keer eindelijk beet heeft. Maar voorlopig zal ie het nog even met plaatjes moeten doen. :)

Attachments

• sy-1.jpg
    sy-1.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 128
fotos http://mono-poly.riscy.net/gallery/proteus1
ik krijg helaas het patchpanel niet duidelijk op de foto
maar hier komen ze:

VCO1:
-pitch
-transpose
-out

VCO2:
-fm
-transpose
-out
-pw.
-h. sync
-s. sync

FILTER:
-fx send
-fx receive
-fc filter
-out

PRESET:
-advance

KBD:
-cv
-gate

MOD:
-lfo
-adsr

en een draaiknop voor unision detune.

Origineel geplaatst door mono-poly
welk synthje jeroen?
ik maak vanavond ff goede fotos
Die Doepfer VMS. :) Zelfde specs alleen dan 2 ADSRs x CEM3310.... als het goed is...

huh wattuh

huh wattuh

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Boost vertelde dat ie weer achter eentje aan zat, dus hopelijk dat ie dit keer eindelijk beet heeft. Maar voorlopig zal ie het nog even met plaatjes moeten doen. :)

:stupid whats this boemtsjak
t lijkt op een roland controller machientje voor ...? wat eigenlijk,....
iid geval leuk voor boost
en monOpoly ook ,...altijd dezelfde hehehehe
sccs r.:walker:

Back