Deopeche Mode in studio

Depêche Mode altijd + 1!

Mooi filmpje, maar ik vind DM interessanter klinken met hun 12-bits E-mu samples. Dat was echt de DM-sound en mi. interessanter.

Geinig filmpje en natuurlijk mooie spulletjes allemaal :W

Ik zou alleen de titel even aanpassen, want op "Deopeche Mode" is het wat lastig zoeken geblazen :D

De clip ziet er wel erg geproduceerd uit. De synths hebben in deze video eerder een esthetische waarde dan een puur functionele. De OB, JUP8, MS en MonoPoly komen nou niet bepaald tot hun recht in deze track.
Het plaatje hoort waarschijnlijk bij het 80's imago van DPM.
Blijft desondanks een leuke band

De clip ziet er wel erg geproduceerd uit. De synths hebben in deze video eerder een esthetische waarde dan een puur functionele. De OB, JUP8, MS en MonoPoly komen nou niet bepaald tot hun recht in deze track.
Het plaatje hoort waarschijnlijk bij het 80's imago van DPM.
Blijft desondanks een leuke band

dat is jouw interpretatie van muziek maken, mijne is dat je met meer leden allemaal een heel klein gedeelte voor je rekening neemt. Als iedereen power akkoorden gaat aanslaan op elk instrument is het een kakofonie. Ik vind dat ze dus wel tot hun recht komen.

er is ook nog een jup6 en 808 he niet vergeten.

Om ff te zeiken. Klinkt wel erg goed voor een live opname. Zeker gezien meerdere mannen zonder koptelefoon staan en dus monitors/amps in de ruimte zouden hebben. Ik vind de leadzang zeker in de laatste paar zinnen er ook soms af leggen.

Ik zeg lead en backing vocals hoogstwaarschijnlijk later gedubd.

Back