ACIEEEEED (livemix) by MA5A

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
ACIEEEEED (livemix) by MA5A

https://soundcloud.com/warehousegrooves/acieeeeed-livemix-by-ma5a

Het maar een keertje "simpel" en "oude school" gehouden qua opzet.
126 bpm zure trek :kroon:

Klinkt goed hoor :okdan: Alleen de kick lijkt er soms vrij hard doorheen te komen, klopt dat? Heb hem niet over gewone speakers beluisterd maar alleen over mijn iMac, misschien dat het daaraan ligt?

Lijkt hier en daar een klein beetje te zweven qua hardheid, is live in 1 take opgenomen wel voor gezorgd dat niets in het rood kwam, drums heb ik op een zelfde niveau gehouden (dus ik ben niet wezen gain riden)

kan volgens mij zijn dat er omdat er een bass wegvalt of op de zelfde frequentie komt als kick een verloop is in het geluidsniveau (theoretisch gezien) maar er zijn kenners die hier meer verstand van hebben.

Dank voor je feedback :okdan:

Dank heren :)

Bob..... nee, dansen op onze leeftijd :) (alleen in de keuken)
SMS..... precies :okdan: hoop dat het oude school genoeg is :)

Even terugkomend op Hooihuis zijn vraag, het kan zijn dat ik het misschien een klein beetje verkeerd heb begrepen....... de stukken waar de kick inderdaad minder aanwezig is (en ik neem nu maar aan dat je de wat langere stukken bedoeld) kan kloppen..... Ik haal de main kick soms weg via mijn DAW (MIDI) om hem daarna weer terug te laten komen (kan dus kloppen)
Ging er eigenlijk van uit dat je soms een vacuüm hoorde (of eigenlijk niet hoorde) ..... maar ik heb het dus bewust gedaan.

:koffie: tijd

Op die fiets :) Ik denk dat het geheel niet helemaal goed staat afgesteld (live) ...kick kan misschien een klein beetje naar beneden, andere dingen zou ik misschien weer een beetje omhoog kunnen zetten... Zal (misschien) binnenkort weer een acid track opnemen ga in ieder geval je advies meenemen :okdan:

Ik vond het nummer leuk voor een retro acid-house party! Underground wel maar leuk idee.

Omdat het live opgenomen is kan ik me voorstellen dat de geluiden iets te "live" klinken, ik had liever een studio versie willen horen maar voor de rest, lekkere swing...

Oja, en dansen op onze leeftijd, kinderen moeten van ons leren LOL

Paabs, niemand kan tegen jouw Tango natuurlijk :kroon:
Was inderdaad lekker retro bedoeld, zal wel een keer een studio retro acid track maken (hopelijk in de richting van Mike Dunn oude Chitown) *eerst een beetje meer tijd hebben.

Thanks Paabs

Back