[Video] - BasstieBoys - Octatrack en Analog Four noodle

Houten klazenmuziek ... qua beeld
;)
want
Ik hoor een hele vette bas de gehele tijdsperiode!
Ja

haha je hebt gelijk en ook heel eerlijk hoe je laat zien hoe dit soort muziek tot stand komt.
De realiteit zeg maar....
Het gebeurt allemaal daar buiten.

Die je niet ziet (3de keer achter elkaar dat ik 'm nu hoor en en hij wordt nog steeds beter!!!)

Ik vind je filmpje wel koel alleen je naam bekt niet echt lekker, basstie is een beetje vreemd om uit te spreken maar dat is dan ook de enige kritiek die ik kan verzinnen. :P

Houten klazenmuziek ... qua beeld
;)
want
Ik hoor een hele vette bas de gehele tijdsperiode!
Ja

ja je moet wel een zonnebril opzetten en af en toe je armen spreiden in een jezus pose, klinkt trouwens erg lekker

@Document1 Haha da's de naam van het filmpje, altijd lastig iets origineels te verzinnen. Artiestennaam is gewoon SB-SIX

@vipal Thanks! Ja en ik ben de fist-pump vergeten :)

@Tragmadat Het klinkt wel heel filosofisch allemaal maar ik ben je even kwijt :P Tof dat je het leuk vind klinken ieder geval!

@Access1 :baco:

Erg droog filmpje, maar interessant om te zien en te horen!
Ik ben echter nog niet enthousiast geworden om mezelf te filmen... :S

Dikke groove....!!!!!!

Thanks guys.
Hebben jullie misschien ideeen om zo'n filmpje minder "droog" te maken? Ikzelf vind het altijd wel leuk om te kijken wat iemand met z'n gear doet maar vraag me af hoe je dat spannender kan maken. Een andere setting is natuurlijk leuk maar ik wil het wel graag in de hobbykamer houden. Discolampen erop ofzo? :)

Hebben jullie misschien ideeen om zo'n filmpje minder "droog" te maken? Ikzelf vind het altijd wel leuk om te kijken wat iemand met z'n gear doet maar vraag me af hoe je dat spannender kan maken.

Wat suggesties: Als je zou staan ipv zitten, ontstaat er al meer een gevoel van een liveperformance. Daarnaast is het jammer dat je steeds precies niet je gezicht kunt zien. Misschien wil je niet herkend worden (waarom niet?) maar het maakt het filmpje wat afstandelijk. Je zou er ook zelfs aan kunnen denken om andere (stoerdere/hippere) kleren aan te doen. En het licht dimmen om wat meer sfeer te creëren. Allemaal dingen waardoor je als kijker meer het idee hebt naar een artiest te kijken dan zomaar een gast met wat leuke gear.

De muziek is top, dus als je het plaatje compleet krijgt, zit je gebakken :okdan:

Back