• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop E-Mu Orbit & Planet Phatt & Synq

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

berre

Nieuwkomer
Te koop,

E-Mu Orbit & Planet Phatt modules.

Zien er beide nog heel erg netjes uit, de backlight van één van de 2 doet wel ooit moeilijk, bekend probleem.
Werken verder perfect, zelfs bijna geen rack wear.

€ 150 per stuk, samen voor € 275.

Ook nog een Synq Xtrm 1,

gebruikt voor samples op te nemen,
maar dan weg gezet en nooit meer naar gekeken.
Ziet er niet meer heel netjes uit (ik heb hem weer wat opgepoetst, maar hij kan wat liefde gebruiken)
en het linker kanaal lijkt geen audio meer door te geven.
Ik zie het zelf niet zitten om er naar te kijken, maar erg ingewikkeld zitten deze OEM tafels niet in elkaar
en er zijn veel reserve onderdelen beschikbaar.
Komt verder ook niet met de ortofon naald van op de foto, maar een oude shure naald,
kan je dus zonder naald beschouwen.

Ook € 150? Hier sta ik best open voor een goed voorstel, aangezien er werk aan is.

Voor foto's:
Hierzo

Ik sta ook open voor een goed bod!
Ze liggen hier maar stof te happen (doch enkel bij wijze van uitdrukking).

Weinig geïnteresseerden, zijn toch leuke modules!
Een stevige prijsdaling dan maar:

E-MU voor € 125 per stuk, samen voor € 225
Synq: doe een voorstel, studiospullen mogen ook

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back