liveoptreden in Alkmaar

redje

knoppengod
hallo allemaal,

binnenkort (1 augustus) hebben we een live optreden van redje en waveglider in alkmaar. Dit zal ons eerste optreden zijn onder de naam translactica. De hele avond is aangekleed met 2 dj's en onze live-act dus. Er zal voornamelijk trance/progressive muziek gedraaid en gespeeld worden.

Hierbij nodigen we iedereen van het synthforum dus uit oms even een kijkje te komen in alkmaar. We zullen ongeveer rond 11 uur gaan spelen denk ik. Verwacht niet te veel van de locatie (200-250 man max). 1 keer per maand wordt cafe de lindeboom in alkmaar omgebouwd tot club-avond.

Het is voor ons een belangrijk optreden, wij hebben namelijk geprobeerd wat optredens te krijgen en hadden een aantal boekingsagency's aangeschreven. Dit bookingsagency was erg enthousiast en vond de muziek erg lekker, alleen wilden ze ons eerst live een keer zien spelen, voordat ze ons op grotere feesten wilden boeken. We hebben toen besloten een mini-optreden te doen, vandaar dat we voor hun op een kleine locatie staan. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we in de toekomst meer optredens bij hun doen. Daarom kunnen we tijdens onze liveset jullie steun en enthousiasme goed gebruiken :Z .

Anyway, we hopen dat er in ieder geval een aantal mensen van het forum zullen komen, zodat we na het optreden nog ff lekker gezellig een biertje kunnen drinken met mede-knoppenfreaks.

http://www.obsession-theparty.nl

cafe lindeboom
Verdronkenoord 114
1811BH Alkmaar

op onze website vind je meer info over gear die we meenemen en demo's van wat je ongeveer te wachten staat.

Gaaf! Veel succes!! :okdan:

wie weet kom ik ff kijken, succes in elk geval

hehe,moet je zeker doen he,'t is bijna in je achtertuin he :dubbel:

Count me in!

...vorige keer kon ik niet komen omdat het sneeuwde. Dat zal deze keer hoop ik niet het geval zijn. Ik heb de ski's al in de auto gelegd.
Je kunt me herkennen aan.... ach... Je herkent me wel :D want ik draag DE BRIL!!!

-C-

Origineel geplaatst door Waveglider
hehe,moet je zeker doen he,'t is bijna in je achtertuin he :dubbel:
ja, maar 't liefst mijd ik de lindeboom zoveel mogelijk :) alleen als ik zin heb om 's echt een "fout" avondje te hebben ga ik er wel 's heen

maarre, ik neem aan dat de topicstarter geen hardhouseversie van "ik voel me zo verdomd alleen" zal spelen, dus dat scheelt weer ;)

wandel ff naar www.translactica.com en je kan meteen horen wat voor soort muziek er gespeeld zal worden... :L

Ik was eigenlijk wel van plan om even te komen kijken, is namelijk om de hoek. Maar nou kijk ik net op die site en zie ik dat het niet doorgaat.

Gaat het nog wel door op een andere locatie, of wordt het helemaal niks meer??

damn......hoe kan dat? wij wisten nog van niks, goed dat je het zegt. Ik zal ze vandeweek even opbellen of ze al een andere locatie hebben. Ik laat uiterst donderdag nog wel weten of het doorgaat of niet. Wel vreemd dat ze ons nog niets hebben laten weten :stupid thnx in ieder geval en hopelijk kan het nog doorgaan op een andere locatie

heb nog even contact met ze gehad. We zijn sowieso uitgenodigd om een optreden te doen in alkmaar op een andere locatie, maar wat voor locatie weet ik nog niet.......zodra die bekend is zal ik de adresgegevens hier posten en meteen vertellen of het de moeite waard is om te komen.

Ik hou jullie op de hoogte.

ik vind het trouwens nog steeds erg raar dat wij HUN hebben moeten bellen toen er al 3 dagen op de website stond dat het niet doorging:stupid

Origineel geplaatst door redje

ik vind het trouwens nog steeds erg raar dat wij HUN hebben moeten bellen toen er al 3 dagen op de website stond dat het niet doorging:stupid
Ja, da's mij ook wel 's gebeurd :(

Maar goed, mooi klote...Hopelijk komt jullie volgende optreden op een zaterdag, dan hoef ik niet te werken en kan ik komen kijken :)

Origineel geplaatst door redje
..ik vind het trouwens nog steeds erg raar dat wij HUN hebben moeten bellen toen er al 3 dagen op de website stond dat het niet doorging:stupid

Sjongejonge da's wel knullig van hun, ja! Erg amateuristisch!
Maar dat gebeurd idd wel vaker..
Wij zijn een keer een paar uur voor een optredentje gebeld en toen werd er doodleuk verteld dat ze eigenlijk al genoeg DJ's hadden; 't was een beetje langselkaar af geregeld allemaal, sorry, he?! ... :(
Maar ach, dat zou toch maar een kleinere Hardcore-party zijn, dus what the hell..

het geluk is weer wedergekeerd en ik denk dat ik vanavond weer rustig kan slapen..........

nieuws:

Ola partyminded alkmaar!!!
goed nieuws: OBSESSION IS BACK ON TRACK!!! and its even better...
WE hebben voor 1 augustus een nieuwe locatie gevonden, namelijk atlantis tooncafe!!! 1 augustus is dus alsnog PLAYBOY PARTYNIGHT... dress to impress!
Hopelijk hebben jullie de tijd om te komen watn zo'n feest op zo'n locatie mag je neit missen...
Live act translactica zal ook komen (vanuit belgie) en zij zullen zorgen voor trance ala rank 1
Verder zijn de resident dj's TIm Tyler en Eerio er weer met hun opzwepende techno en tech trance...

b.t.w. kent iemand dat tooncafe van atlantis....ik ken wel het poppodium, maar is dit een cafezaal ernaast ofzo? Als iemand me meer info kan geven graag
8)

oh en die trance ala rank1 valt wel mee hoor......sommige plaatsen muziek nogal snel in een bepaalde hoek, vind meer dat het progressive/trance is.

Damn, kut dat ik niet kan komen...Ik ben verliefd op atlantis namelijk hehe...Het tooncafe is niet zo heel groot, maar meestal wel erg gezellig (als er veel volk is tenminste, dit is er helaas niet altijd en dan is 't geen klap aan)
De grote zaal is beneden, dan ga je de trap op en daar heb je een groot cafe en daarnaast is 't tooncafe, 't kleinste zaaltje dus...er is heel relaxed publiek in atlantis, vaak tikkeltje alternatief, daar is de muziek ook vaak naar (rock: bandjes enzo, maar ook vaak drum 'n bass, hiphop, electro..maar ik heb er ook wel 's een avond lopen hakkuh :))...ik zit er vaak elke week, maar nu moet ik 't ff rustig aan doen met m'n centen en ben ik hard aan 't werk, a.s. vrijdag ben ik dus ook van 23:00 tot een uur of 6 's ochtends aan 't werk dus helaas niet op jullie feestje :(

Dat tooncafé is wel een stuk kleiner dan de Lindeboom, maar past kwa sfeer wel veel beter bij zo'n feest. De Lindeboom is meer een soort van fout café waar tegenwoordig veel scholieren. Ik moet echter bekennen dat ik tijdens mijn stdietijd daar wel redelijk wat avonden niet zo helder heb doorgebracht.

Maar ik schat dat in het Atlantis tooncafé zo'n 100-150 man kunnen of zo (kan niet zo goed schatten). Atlantis heeft over het algemeen inderdaad een heel relaxed publiek. We zullen zien. Ik heb alleen ff geen outfit voor dat feest ( zou een teletubbiepak ook kunnen?? ;) ), maar ik denk dat ik wel van de partij ben.

100-150 man lijkt me een beetje veel, denk eerder zo'n 60 a 80, maar then again: ook ik kan niet zo goed schatten :)

trouwens, SoLiS, kom je vaak in atlantis? (ben benieuwd of ik je ken)

Ik dacht eerst iets van 100, maar toen bedacht ik me dat er waarschijnlijk nog wel 50 bij zouden passen. Het is inderdaad wel wat aan de hoge kant. Zal wel iets van 100 zijn dan.

Ik kom niet heel vaak in Atlantis, wil er zomaar wel eens verschijnen op een D&B party of zo. Ik ken ook niet veel mensen daar, dus ik weet niet of ik je ken. Ik woon ook pas 1,5 jaar in Alkmaar, kom oorspronkelijk uit HHW.

Redje ken ik trouwens wel, maar ik weet niet of hij dat weet. It's a small world.......

Origineel geplaatst door SoLiS
Ik dacht eerst iets van 100, maar toen bedacht ik me dat er waarschijnlijk nog wel 50 bij zouden passen. Het is inderdaad wel wat aan de hoge kant. Zal wel iets van 100 zijn dan.

Ik kom niet heel vaak in Atlantis, wil er zomaar wel eens verschijnen op een D&B party of zo. Ik ken ook niet veel mensen daar, dus ik weet niet of ik je ken. Ik woon ook pas 1,5 jaar in Alkmaar, kom oorspronkelijk uit HHW.

Redje ken ik trouwens wel, maar ik weet niet of hij dat weet. It's a small world.......
Nah misschien van gezicht dan, ben er met de d&b-parties over 't algemeen meestal wel...:)

Back