liveoptreden in Alkmaar

Bovendien bleek dat toen de dj-set daarna begon, dat jullie nog wel een stukje harder hadden gekunt. Maar al met al een geslaagd optreden.

wel... In feite speelden de dj's totaal andere muziek dan wij... Voor een trance band vind ik dat we al vrij hard spelen...
Natuurlijk, als achter je een techno dj speelt dan klinkt het nog wat soft,.. maarja, daar gaan wij onze muziek niet voor over een andere boeg gooien he :D

hoe was tv trouwens ? warm zeker ? :o:

Origineel geplaatst door Waveglider
wel... In feite speelden de dj's totaal andere muziek dan wij... Voor een trance band vind ik dat we al vrij hard spelen...
Natuurlijk, als achter je een techno dj speelt dan klinkt het nog wat soft,.. maarja, daar gaan wij onze muziek niet voor over een andere boeg gooien he :D

hoe was tv trouwens ? warm zeker ? :o:

Ik bedoelde harder kwa volume, niet kwa stijl. Jullie hadden nog wat over voor die installatie daar. Nee kwa stijl was het perfect.

DV was goed, was warm, maar goed te doen.

paar leuke fotootjes van http://www.riecko.com ... meer op zijn website

Dsc00209.jpg

Dsc00220.jpg

Dsc00221.jpg

Dsc00224.jpg

Dsc00233.jpg

Wat vonden jullie van de locatie eigenlijk?

Coole site trouwens, jammer dat ik me eigen kop nergens terugzie :)

locatie was best ok vond ik...

En je staat wel ergens met je kop op... maar die fotos zal je binnekort wel te zien krijgen :dubbel:

Veel te laat... maar zoals beloofd ...

Ik ben die rare bezwete kale zatlap aan de linkse kant... maar wie zijn die 2 andere nozems nu weer ?

:dubbel: :dubbel: :dubbel: :mega: :mega: :mega:

Attachments

• tn_hpim0737.jpg
    tn_hpim0737.jpg
    160,9 KB · Bekeken: 145
Cool allemaal om dit te lezen! Volgende maand ga ik ook weer live. Krijg nu al de zenuwen met t ID dat wat gear kan gaan haperen ... ;)

Maar coole foto's ook! Suc7 verder.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Cool allemaal om dit te lezen! Volgende maand ga ik ook weer live. Krijg nu al de zenuwen met t ID dat wat gear kan gaan haperen ... ;)

Maar coole foto's ook! Suc7 verder.
alsof iemand dat door heeft met die onregelmatige beats van je? :duivels:

Back