even in reactie hierop:
Ik vond het een erg leuke avond, de avond begon niet echt lekker, we waren lichtelijk gestressed doordat we 3 kwartier moesten wachten op ons eten in het restaurant en we hadden al haast. In een half uur moesten we onze liveset in elkaar zetten op locatie en we hadden nog net 5 minuten om te soundchecken. We hebben wel gesoundchecked, maar zonder referentie materiaal. Dus naar verhouding zou het inderdaad kunnen de het klankspectrum iets anders stond dan tot het dj mengpaneel.
Goed, rond half 12 was het zo ver, we moesten beginnen, alles stond al klaar en nog een laatste check. Alles werkte nog, we startten de cd-speler met daarop onze intro. Vervolgens na de intro meteen een goede opening met een harde kick en bassline. Vervolgens wilden we de waldorf q melodie erin stoppen en wat schetste onze verbazing, de waldorf q gaf geen singaal uit......hmmm......waldorf gereset....nog steeds geen geluid, kanalen gemute.....alle kabels eruit getrokken, waldorf q opnieuw aangesloten, nog een keer alles dubbel gechecked en na een minuut of 7 kwam er eindelijk weer geluid uit en hadden we singaal. We werden echt gek daar toen 1 van de 2 synthesizers geen geluid gaf. Ondertussen hebben we nog geprobeerd, de set een klein beetje aantrekkelijk te maken door wat te kutten met het ritme en sommige basslines die uit de virus kwamen. ECHT een rampmoment, die we niet gauw zullen vergeten.
Vanaf nummer 5 ging alles weer goed, en we moesten weer inkomen, omdat we nog van streek waren van voorgaande ramp. Inderdaad halverwege de set kwam het publiek aardig in de stemming. Waarschijnlijk omdat we toch nog een beetje uit ons doen waren, waren inderdaad de beukstukken wat kort, een stuk te kort eigenlijk in vergelijking tot de zweefstukken. Ik heb ook gemerkt dat de opbouw van de set ook niet helemaal lekker was.....we hadden misschien beter een paar goede beukstukken tussen de set door kunnen mixen, ipv van zacht naar hard aan het eind.
In ieder geval hebben we een hoop geleerd deze avond. Ik vond het erg leuk en leerzaam. Ben benieuwd of we nog andere reacties krijgen van mensen die er waren.
In ieder geval, bedankt voor eenieder die er bij was op deze gedenkwaardige avond