Hoe maak ik de lead van Flight 643 ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Niels
Veel mensen zijn gewoon harstikke jaloers op Tiesto.

Z'n nieuwe track is ook zeker niet verkeerd. Ik heb wel respect voor die man.

En als het zo makkelijk is, post dan ff een track die hetzelfde niveau haalt.

:)

das wel heel waar. Tiesto is misschien gedoodvervd en een cliche in discussies,
maar ik zie nie veel mensen het hem na doen... in tegendeel. volgens mij is er voor
de moment op het gebied van dance en trance niet zoveel te beleven, en enkel tiesto
en een schare anderen vallen echt op en steken er boven uit.
(of ik luister naar de verkeerde zenders)

hmm, wat het geluidje betreft, lijkt me toch best origineel, maar ook niet meer zo jong.
deze track is zeker reeds een jaar oud.
volgens mij heeft tiesto wel een eigen stijl gaande, die gevolgd wordt door velen.
oke, het is trance, maar trance is niet meer hetzelfde van tien jaar terug.
en op dit moment bepaald hij dit mede.
ook met dergelijke geluidjes en allerhande lekkere (voor de liefhebbers) stringvarianten :)

hmm, okee, na mijn zonnebrand heb ik eigenlijk blijkbaar totaal niets zinnigs toe te voegen
aan deze thread... dus ja, sorry, nevermind :stupid :stupid

Origineel geplaatst door korgkonijn
....ja zoals ik, ik ben stinkend jaloers op TOSTI's hairstyle...

......maar ja ik ben ook jarloers op dj leetbek wappie!!!

waarom willen mensen altijd anderen nadoen... wordt alsjeblieft origineel, doe zelf iets en niet van een ander!

[Offtopic]
kom op zeg.. je kan je mening ook anders uiten... staat een beetje kinderachtig zo, met al die 'leuke' namen... Daarbij kan het mij ook weinig schelen of je je kop kaalscheert of naar welke kapper je wel of niet gaat...denkt terug aan kleuterschool
[/offtopic]

Maargoed, ik vond het Flight-geluidje toch wel grappig, was iig een minder gebruikt geluid dan de superstring-achtigen.. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik Flight643 niet echt een klapper vond. (Lethal Industry was imho beter, maar daar ging het nu niet om).

En ik denk eigenlijk dat met een beetje geduld dit geluidje uit vele synths te persen valt! (wel veel galm eroverheen natuurlijk!)

Moet je toch maar eens beter gaan luisteren, ookal blijft ie in een akkoord, er zit toch echt een melodietje in, en dat melodietje is gejat van Alec Empire - Suicide

Ga maar eens op soulseek downloaden dan zal je het horen,,, geldt voor iedereen trouwens
Origineel geplaatst door cyan_circle
melodietje? hahaha!
dat nummer is toch zo monotoon als wat, of ben ik nou van rubber?

:kimono:

Origineel geplaatst door Flying Panther
[Offtopic]
kom op zeg.. je kan je mening ook anders uiten... staat een beetje kinderachtig zo, met al die 'leuke' namen... Daarbij kan het mij ook weinig schelen of je je kop kaalscheert of naar welke kapper je wel of niet gaat...denkt terug aan kleuterschool
[/offtopic]

waar het mij om gaat dat gasten als tosti (ik weiger uit principe om zn naam goed te schrijven/zeggen) alles te grabbel gooien. hoe durft ie zichzelf dj te noemen?!? :( hij krijgt verd*&%!@ een prijs voor de best verkopende nederlandse popartiest!!! als dat geen scheldwoord is? ik bedoel dan is alles toch gezegd!
het spijt mij maar ik heb het zo kotsend gehad met het getengel van mensen die zichzelf de hitlijsten in kopen met gejatte muziek en.... ik hoef het geloof ik niet uit te leggen... er zijn al teveel woorden vuil gemaakt aan dat onderwerp
sorry dat ik me kinderachtig gedraag op dit forum maar ik vraag me af of elkaar napraten en na-apen dan wel volwassen gedrag is...

Beste korg konyn waar heb je de laatste 20 jaar gezeten ??

om een individu daar voor op te hangen ???

hy heeft een naam en het gezegde hoge bomen vangen veel wind geldt hier

persoonlyk ben ik echt niet te trots om te vertellen dat ik veel wat ik hoor probeer na te doen kryg daardoor wel meer inzicht in wat comercieel werk maakt dat het grote publiek raakt

we kunnen allemaal wel heel uit de hoogte doen maar succes by de grote domme massa verzekert my wel van : dat ik daarna de spullen die ik wil hebben kan bekostigen om te doen wat in myn hersenen over loopt te koken laat ik by deze eens gewoon eerlyk zyn dat het spul dat ik wil hebben om me creativiteit volledig en onverzadigbaar en prikkelend en stimulerend te houden, en van my vergt dat ik het uiterste van me zelf moet geven om de techniek by te houden dit is niet te koop is met jammeren hoe comercieel sommige artiesten wel niet zyn

vooral niet omdat ik weet dat de meeste van deze gasten al meer als 15jaar!!!!! bezig zyn

dit is niet een persoonlyke aanval op jouw persoon maar muziek maken vergt heel wat concessies vooral van de muziekant sta ik te draaien en ik doe wat ik wil horen en er danst geen hond dan is het wel heel makkelyk om te roepen dat het publiek te dom is om me te begrypen

zelfs bach mozart verdi ...enzo...maakten comerciele crap in hun tyd

alleen wordt het nu gezien als vakmanschap jeeeeah sure

ben een hele tyd bezig en dacht naief als ik ben dat muziekanten vry tolerante mensen warren tot ik dit forum ondekte
wat een afgunst hier heerst wekt myn verbazing en ja er wordt veel rotzooi gemaakt

doe er wat aan als je denkt dat je zo goed bent en jammeren dat je geen eerlyke kans krygt werkt alleen maar op myn lachspieren

kansen kryg je niet die creeer je zelf

het spijt mij maar ik heb het zo kotsend gehad met het getengel van mensen die zichzelf de hitlijsten in kopen met gejatte muziek en.... ik hoef het geloof ik niet uit te leggen... er zijn al teveel woorden vuil gemaakt aan dat onderwerp
sorry dat ik me kinderachtig gedraag op dit forum maar ik vraag me af of elkaar napraten en na-apen dan wel volwassen gedrag is...

Pffff, ja hoor. Wat je ook van zijn muziek vindt, volgens mij heeft Ties zich echt wel gewoon de pleuris gewerkt om een dergelijke "status" te bereiken. Altijd makkelijk om dan vanaf de zijlijn dingen te gaan roepen over jatten en inkopen. Toch mooi dat de "beste DJ van de wereld" en nederlander is?

waar het mij om gaat dat gasten als tosti (ik weiger uit principe om zn naam goed te schrijven/zeggen) alles te grabbel gooien. hoe durft ie zichzelf dj te noemen?!? :( hij krijgt verd*&%!@ een prijs voor de best verkopende nederlandse popartiest!!! als dat geen scheldwoord is? ik bedoel dan is alles toch gezegd!

Dit is geen afgunstig gedrag meer, dit is totale onwetendheid.

Misschien is een naamswijziging naar "Duf konijn" een idee?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back