wat is een goed track ball

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
ik wil een trackball en ik twijfel tussen een MS trackball explorer en een logitech trackman
wie heeft ervaring met deze trackballs?

Ik heb een Logitech Optical Trackball. Toen gekocht voor 175 guldens. Werkt uitsteekbaar, en doe m in de verkoop. Heb m een half jaar gebruikt. Daarna een Cordless Desktop gehaald.
Je mag m hebben voor 30€.

133.gif

http://www.logitech.com/index.cfm?p...D=6&CONTENTID=5001&countryid=22&languageid=13

info@xtrecist.nl

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Werkt uitsteekbaar, .................

LOL!

Met antenne of zo? ;)

Is wel ff wennen, maar werkt grappig.

wekt dat lekker met je duim?

Jawel. T is ff wennen. Je zal er bijvoorbeeld geen action games mee kunnen spelen. Maar t is wel handig als je weinig ruimte heb voor een muis. Dan doet ie t perfect. Voor bijv. Photoshop is t ook niet ideaal. Maar voor t los internetten en herrie maken kan t uitsteekbaar!

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Jawel. T is ff wennen. Je zal er bijvoorbeeld geen action games mee kunnen spelen. Maar t is wel handig als je weinig ruimte heb voor een muis. Dan doet ie t perfect. Voor bijv. Photoshop is t ook niet ideaal. Maar voor t los internetten en herrie maken kan t uitsteekbaar!

thanks zag ook de ms trackball explorer zal wel effe kijken

Beetje off-onderwerp: Zo'n balletje kan wel handig zijn, maar heb je wel eens een Wacom tablet (zo'n ding met zo'n pen) gebruikt? Het lijkt op het eerste gezicht niet handig en alleen bestemd voor grafici maar das dus zekers niet zo. eenmaal een dagje met dit ding werken, en je wilt niks anders meer! Beter voor RSI, en je beweging en toegang is veel sneller en effectiever, ik heb m nu ook al ruim een jaar (Graphire 2) en ben er erg tevreden over, dan vind ik zo'n track ball in vergelijking eerlijk gezegd zwaar k*%te, alleen voor 3D spellen enzo is een normale muis in beide gevallen meer geschikt.
Als je m een half uurtje probeert, dan kan je er niks over zeggen want je moet er echt ff aan wennen, je moet m zeker ff een dag proberen om de magie van dat ding onder ogen te zien, probeer m als het ff kan!

trackbal

trackbal

Ik heb er een tijdje mee gewerkt en ik vind het een pokkesysteem echt iets om rsi van te krijgen.
Dat ding irriteerde me ontzettyend.
Maar zal wel persoonlijk zijn.
Mijn bewegingssnelheid staat altijd op het snelst werkt voor mij het best.
Ben dan ook zeer blij met mijn optische muis met draad (geweldige vinding) die balletjes werden altijd smerig en gaan haperen.
En draadloos is ook helemaal niks reageert per definitie langzamer(gelijk terug gebracht naar de winkel) en die muis is veel te zwaar door de baterijen en daarnaast raak je die muis ook nog eens sneller kwijt.

Back