Samenwerking Amsterdam?

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Tja.. nooit echt gedaan.. ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan.. gewoon, nieuwe inzichten.. meer resultaat gericht werken.. inspiratie.. leuk etc.

Stijl? Dance (tech house, (minimal) techno), hiphop etc.

Misschien is het handig om te vermelden met wat voor setup je werkt...
Op zich vind ik het altijd wel leuk om met anderen te jammen, als dat kllikt kun je altijd verder kijken nietwaar .
Ik werk veel met renoise, FLstudio en maschine.
samples
Sylenth,
samples
korg legacy
Alchemy
samples
v-drums
e-gitaar en e-bas ( meer voor fx achtige dingen, ik ben geen begenadigd gitarist )
samples
guitar rig 5
battery
ACE

Veel fx
en heel veel samples.

https://soundcloud.com/soundcrumbs

Ok.. ik werk met Ableton en VST's, geen gigantisch aantal, stuk of 3 vst synths..
Alles met mn Macbook dus lekker mobiel.. Naast een S950 sampler heb ik (bewust) geen hardware. Dit werkt snel en goed voor me..

Ben geen pro btw.. it's just for the fun.. Maar probeer mezelf even een trap onder mn reet te geven door bv nieuwe manieren van werken..

Met welk doel samenwerken en in hoeverre ben je er bereid om er centjes in te stoppen ?

Oh, samenwerken om elkaar te inspireren, input vanuit een andere hoek.. knopen door te hakken en productiever te zijn..
Maar ook: doelgerichter werken doordat je nu feedback krijgt en doorgaat met de volgende stap. Daarnaast lijkt het me leuk om te kijken hoe een ander werkt qua workflow.. en dat geldt ook voor de ander ofcourse..

Maar de lol staat natuurlijk voorop...

En centjes er in stoppen?? Vooralsnog is het meer tijd die ik er in wil steken..

Muziek maken volgens de s.m.a.r.t. methode, met uiteindelijk doel het uitbrengen van de liedjes, via een bestaande label dan wel zelfstandig.

Muziek maken en lol = voor mij synoniem, zeker als eea lukt en je groei doormaakt, zowel in het schrijven van liedjes en je eigen geluiden maken ed.

De tijd die je erin gaat stoppen ? in mijn geval 24/7 :o:

Met het uitbrengen hoort ook masteren en masteren is niet graties, vandaar dat ik vroeg in hoeverre ben je bereid om er centjes in te stoppen ;)

Muziek maken volgens de s.m.a.r.t. methode

Precies, S.M.A.R.T

Meetbare realistische doelen :-)

Nahja, het gaat meer de fun.. ook wel een keer leuk om niet alles alleen te willen doen..
En ja masteren kost idd geld.. maar laten we eerst meer eens jammen of proberen tracks te maken..

Back