In je hok!

tragmadat

vioo eh 'l
ben niet zo goed in hokjes maar had zin om dit te maken.
Waarin moet dit?
8)

In mijn hok klinkt ie prima heur :)

ik ben heeeel erg benieuwd hoe dit klinkt wanneer die 4-on the floor weg wordt gelaten!

is dat mogelijk ook hier te plaatsen?

nee, niet slopen. gewoon netjes muten of verwijderen!

Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk gewoon de bd een stukkie zachter gezet en een smeuïg toefje bandcompressie toe gevogeld.

Verder knutselen ging teveel op dit eh ... lijken :P

pino.dood.bart.jansen.kunst.kunstrai.cover.jpg

https://soundcloud.com/gtavianen/tragmadat-retro-delay

een kleine verandering met grote gevolgen. die kick eiste alle aandacht op, nu
komen alle andere geluiden veel meer naar voren.

interessante les!

:geslaagd:

Ik zal hem in mijn oren knopen die les ;)
Nu nog dat klote hihatje meer laten swingen, die bevalt me nog het minst nu ineens...

kvinnut niet zo heel erg vol en een beetje leeg eigenlijk... een steady kick met wat accent gevende chords en wat noise pops zonder enige houvast qua melodieus o.i.d.... er gebeurd dus niet zo gek veel, maar het zal ongetwijfelt smaak zijn... maar wel weer mission accomplished voor het idd niet passen in een hokje...

Ik zal hem in mijn oren knopen die les ;)
Nu nog dat klote hihatje meer laten swingen, die bevalt me nog het minst nu ineens...

wat je zou kunnen Pro Beren is heel veel variatie in die hihat te brengen. dat ie steeds weer
je een beetje op een verkeerde juiste been zet.
ik weet wat ik bedoel maar ik weet niet goed hoe ik het verder moet uitleggen.

dan zou het ineens veel complexer en subtiel spannender kunnen wordne terwijl er eigenlijk maar weinig is veranderd.

kvinnut niet zo heel erg vol en een beetje leeg eigenlijk... een steady kick met wat accent gevende chords en wat noise pops zonder enige houvast qua melodieus o.i.d.... er gebeurd dus niet zo gek veel, maar het zal ongetwijfelt smaak zijn... maar wel weer mission accomplished voor het idd niet passen in een hokje...

Dit soort muziek noem je toch Lounge? (lauwns)

onopvallende achtergrond muziek waar je met een cocktail in de hand en een lekker zomerzonnetje aan het strand aan een relax-bar wat voor je uit kan zitten staren met een big grote grijns op je gezicht van happpiness met een hippy kettinkje om je nek.....?

onopvallende achtergrond muziek waar je met een cocktail in de hand en een lekker zomerzonnetje aan het strand aan een relax-bar wat voor je uit kan zitten staren met een big grote grijns op je gezicht van happpiness met een hippy kettinkje om je nek.....?

Niks mis mee hoor :).

OT: Ik vinnum fijn. Heel fijn zellufs. Als ik iets niet direct in een hokje kan plaatsen, wordt ie bij mij gelabeld on neo-jazz. Werkt prima.

Mag ik hem downloaden? Zo ja, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de download functie te activeren?

Lounge

is geen scheldwoord hoor. dit valt daar best goed onder. relaxmuziek die de sfeer bepaald zonder aandacht op te eisen.

neo-jazz? eh.....jazz is jazz. jazz heeft te maken met veel weten en kunnen .de geschiedenis, de akkorden en tonladders..soleren..ritmes...en je vooral goed kunnen uitten in dit idioom..voor jazz en ook neo-jazz wil ik wel iets horen waar redelijk deze muzikaliteit uit te halen valt.
tegenwoordig worden dingen jazz genoemd terwijl het er niks mee te maken hebben. een sampletje gebruiken maakt je nog niet meteen een jazz-muzikant.

Niks mis mee hoor :).

OT: Ik vinnum fijn. Heel fijn zellufs. Als ik iets niet direct in een hokje kan plaatsen, wordt ie bij mij gelabeld on neo-jazz. Werkt prima.

Mag ik hem downloaden? Zo ja, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de download functie te activeren?

Nou vooruit dan 8)

Laatst gewijzigd:
Daar associeer jij deze muziek mee? Daar is ie veel te duister voor.

Back