Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik zal hem in mijn oren knopen die les
Nu nog dat klote hihatje meer laten swingen, die bevalt me nog het minst nu ineens...
kvinnut niet zo heel erg vol en een beetje leeg eigenlijk... een steady kick met wat accent gevende chords en wat noise pops zonder enige houvast qua melodieus o.i.d.... er gebeurd dus niet zo gek veel, maar het zal ongetwijfelt smaak zijn... maar wel weer mission accomplished voor het idd niet passen in een hokje...

Dit soort muziek noem je toch Lounge? (lauwns)
onopvallende achtergrond muziek waar je met een cocktail in de hand en een lekker zomerzonnetje aan het strand aan een relax-bar wat voor je uit kan zitten staren met een big grote grijns op je gezicht van happpiness met een hippy kettinkje om je nek.....?
.
Niks mis mee hoor.
OT: Ik vinnum fijn. Heel fijn zellufs. Als ik iets niet direct in een hokje kan plaatsen, wordt ie bij mij gelabeld on neo-jazz. Werkt prima.
Mag ik hem downloaden? Zo ja, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de download functie te activeren?

je nee idd, dan is het dus toch niet gelukt... in een hokje dus...Dit soort muziek noem je toch Lounge? (lauwns)
Had je je verslapen?

je nee idd, dan is het dus toch niet gelukt... in een hokje dus...

Daar associeer jij deze muziek mee? Daar is ie veel te duister voor.Dit soort muziek noem je toch Lounge? (lauwns)
onopvallende achtergrond muziek waar je met een cocktail in de hand en een lekker zomerzonnetje aan het strand aan een relax-bar wat voor je uit kan zitten staren met een big grote grijns op je gezicht van happpiness met een hippy kettinkje om je nek.....?