Wat te doen met 450 CD's.

skies

Klats, Boink, Klets
Stel, je hebt jaren geleden veel werk gestoken in het uitbrengen van een CD. Vervolgens stuur je een stuk of 15 exemplaren naar radiostations en magazines. Daarna begin je een studie en steek je er geen tijd meer in.

Zo verstrijken er zeven jaar, en besef je dat je in de kelder nog 450 CDs hebt liggen... En die wil je kwijt. Het is geschiedenis, weg ermee. Maar het is wel zonde om zomaar 425 van die mooie CD's weg te mieteren. Maar het is ook zo triest om deze CD's maar altijd in een kelder kast te laten. Wie ze wil hebben mag ze gratis komen afhalen. All of them...

Hier een kleine making of. Vooral het handmatig aanbrengen van de glow in the dark verf in drie kleuren was een aardig karweitje. 500x in drie kleuren die apart moesten drogen.. (Wel gebruik makend van malletjes overigens ;) )
De website bestaat ook nog.

flowerspreadmakingof2.jpg

flowerspreadmakingof3.jpg

flowerspreadmakingof1.jpg

Je lijmt ze aan die lelijke witte muur in een artistiek patroon.

dan heb je er nog jaren plezier van als decoratief behang

:biertje:

Dat is stiekem toch best wel een sjiek cd'tje qua uiterlijk. In ieder geval veel te jammer om de kelder mee te vullen. Ik zou de hele batch ergens te koop aanbieden bij een platenzaak á €0,10 per stuk. Of zet een demo online en zet de hele batch op Marktplaats zodat mensen erop kunnen bieden.

Ik zou ze via het forum gewoon verkopen.

Ik wil er wel eentje voor 2,50 excl verzendkosten. (Geen idee wat voor muziek je maakt) :D

deel ze uit bij popconcerten, cafebezoek etc.
doe er iets mee. leg ze bij platenzaken, verkoop ze via marktplaats synthforum etc.
geef ze aan familie en vrienden. geef mensen een stapeltje van 10 en vraag ze te verspreiden.
neem ze mee naar de synthforumdag.
oh je , en stuur er nog eens 15 naar de radio

oh ja, ik wil er ook wel 1

Ik ben wel benieuwd naar welke muziek er op die mooie schijfjes staat. En daarnaast zou zo'n cd'tje hier niet misstaan.

deel ze uit bij popconcerten, cafebezoek etc.
doe er iets mee. leg ze bij platenzaken, verkoop ze via marktplaats synthforum etc.
geef ze aan familie en vrienden. geef mensen een stapeltje van 10 en vraag ze te verspreiden.
neem ze mee naar de synthforumdag.
oh je , en stuur er nog eens 15 naar de radio

Zoiets ja, zonde om weg te mikken. Ik wil er ook wel 1.

laat me graag verrassen

Op een rommelmarkt gaan staan met de cd's en hem ter plekke draaien?
Hopen dat de bezoekers niet gaan vluchten. :)

Echt een mooie hoes, met dan ook nog eens zo'n creatief glow-in-the-dark effect.

Wat voor muziek staat er eigenlijk op die CD's ?

Heej wat grappig dat zoveel mensen er eentje willen :)
Nou vooruit ik stuur ze op voor 4,- incl. verzenden.
Als je er eentje (of meerdere natuurlijk) wilt, kun je me pm-en of mailen (onderaan site).
Ophalen is gratis :)

Dit is de eerste track van de CD, maar dat zet niet de toon voor de rest van de CD. De tracks zijn nogal uiteenlopend. Dit is de normaalste track van het album.

Hm eensch even kijken wanneer die synthforumdag is..

Thanks voor de tips..
Overigens, die muur is dus een zoldertje he, zever jaar geleden ;)

Back