Wat te doen met 450 CD's.

Vanmiddag 5 cdtjes de deur uit gedaan, nog maar 445 te gaan :D
Heb er zelfs 3,50 aan over gehouden. Daar ga ik eens een lekker ijsje van kopen 8~

Hé.. Waar is de cheerleader smilie...

images_05ac3b3afed474d6114c5a59df6e4019.gif

SF dag is eind september als het goed is :)

Ik wil ook wel een CD :D

Is that you @Skies?
De muziek op (de eerste track op zoundkloot) klinkt totaal anders dan wat je post op het K#T-draadje. Leuke muziek :doei:

Ik PM je even.

Is that you @Skies?
De muziek op (de eerste track op zoundkloot) klinkt totaal anders dan wat je post op het K#T-draadje. Leuke muziek :doei:

Ik PM je even.

Wacht maar tot je de rest van de CD hoort.. :duivels:
Nee, is verschillende muziek. Zit niet echt een rode draad in de CD. (Gelukkig maar anders zou de CD speler naar de klote gaan...)

@Bass: Neuh.. Ik heb daarvoor nog een cilinder overbodig geworden CD-R's liggen...

Shit, ik moet nog geld overmaken....

Misschien heb je wel recentere muziek en is 't de moment om op je website een link te voorzien naar je nieuwe werk voor een boel extra views :)
Als je ze op synth meet dag voorziet, heb ik ook een weldra :)

Misschien heb je wel recentere muziek en is 't de moment om op je website een link te voorzien naar je nieuwe werk voor een boel extra views :)
Als je ze op synth meet dag voorziet, heb ik ook een weldra :)
BoInK!

Als je bedoeld of ik met een paar dozen naar Nijmegen kom, ja da's wel de bedoeling. (En waarschijnlijk met een paar dozen terug huiswaards keer, wat overigens NIET de bedoeling is...)

Shit, ik moet nog geld overmaken....
:frons:

Back