Schoppenheer - Waanzin

Misschien ben ik de zoveelste zeikerd in jouw ogen...
Maar als je zo boos bent, en terecht, laat dat dan ook klinken in je stem.
Een track als deze vraagt erom:
Schreeuw eens wat harder man!

goeie tip!
Moet alleen oppassen dat ik niet naar dat benauwde stijltje terugga waar ik een paar jaar geleden inzat.

Misschien ben ik de zoveelste zeikerd in jouw ogen...
Maar als je zo boos bent, en terecht, laat dat dan ook klinken in je stem.
Een track als deze vraagt erom:
Schreeuw eens wat harder man!

hmm.. kwestie van smaak. Ik vind dit juist lekker.. geen theatrale boosheid of bombastisch gerap.

Die Rage Against the Machine boosheid vind ik bijvoorbeeld maar niks.. elke keer weer woedend doen als je dat nummer moet spelen voor de 1000e keer.. Het word zo'n act.
Voor Rage kan het daarintegen wel meer als voor hiphop, omdat ik dat meer bij rock vind passen..

Maar rappers zijn cool. Rappers doen cool. Rappers laten zich niet stressen.. Rappers zijn te cool om ergens echt boos over te zijn.. Wees boos, maar verpak dat in venijnige treffende lyrics..

...als rappers boos zijn rijden ze emotieloos langs degene die hen problemen geeft.. En met zonnebril op laten ze de shotgun even brullen tijdens het voorbij rijden...

Tja, zo gaat dat :D

Ja das ook waar, maar je kan toch wel een beetje geagiteerd zijn toch?

Precies. Ik ben veel te relax om me echt boos te maken.
Ik zip fine wine en dom perignon en smoke alleen pure haze
Ik vind die rage against the machine energie en boosheid trouwens wel erg goed. Zeker in combinatie met die gitaren van Tom Morello en de rest van de band. Goede blend, goede band.

Ja srry, ik zag je al zitten met je dom perignon, maar ik blijf bij het schreeuwstandpunt.

Ik kan me goed vinden in de tekst, maar ik vind het nummer een stuk minder sterk dan andere dingen die ik van je heb gehoord.
En wat Tragmadat zegt, ik denk dat dit nummer beter uit de verf komt met een soort 'rage against the machine' achtige stem. agressiever dus.

Laatst gewijzigd:
hmm.. kwestie van smaak. Ik vind dit juist lekker.. geen theatrale boosheid of bombastisch gerap.

Die Rage Against the Machine boosheid vind ik bijvoorbeeld maar niks.. elke keer weer woedend doen als je dat nummer moet spelen voor de 1000e keer.. Het word zo'n act.
Voor Rage kan het daarintegen wel meer als voor hiphop, omdat ik dat meer bij rock vind passen..

Maar rappers zijn cool. Rappers doen cool. Rappers laten zich niet stressen.. Rappers zijn te cool om ergens echt boos over te zijn.. Wees boos, maar verpak dat in venijnige treffende lyrics..

...als rappers boos zijn rijden ze emotieloos langs degene die hen problemen geeft.. En met zonnebril op laten ze de shotgun even brullen tijdens het voorbij rijden...

Tja, zo gaat dat :D

Nee zo gaat dat niet. Urban dance squad, eminem, beastie boys... moet ik nog meer zeggen.... er wordt genoeg stemverheven in de scene denk ik. ( UDS is niet echt hiphop natuurlijk maar ok ).

Laatst gewijzigd:
't hoeft ook nie continu schreeuwen te zijn toch?

:-D

Back