Yamaha cs6x

Slaaitjuh

Nieuwkomer
Beste mensen,

hoi 18 jaar en ik heb afgelopen jaar deze synth gekocht. Ik heb er niet zoveel mee kunnen doen omdat mijn studie nog erg in de weg zat.

Ik vind de yamaha cs6x een zeer mooi apparaat, maar sorry, et programmeren ervan... SUX :D daarom heb ik dat mooie programma gevonden van yamaha om de synth te programmeren via midi (you should try, It is way awsome) nou dit is cool enzo,

maar hoe kan ik me pc zo tweaken (ik heb 2 geluidskaarten ter informatie) dat ik 2 programma's tegelijk gebruik kan laten maken van deze synth via midi? ik wil namelijk dat "Cubase SX" als sequence werkt en dat ik tussendoor de synth kan tweaken met het yamaha programma. Iemand suggesties? Hardstikke bedankt!

Verder, zijn er mensen die hier ook de synth hebben? ik zou graag hun msn adressen of andere e-mail adressen hebben om er over te "cyberchatte" ;-) Het kan ook andersom als je je mail liever niet hier bekent maakt of weet ik veel wat !!

mijn msn/mail: helly_bier@inner-vibes.com

Groetjes en alvast hardstikke bedankt,

Jan Helleman

men neme hubi midi loopback voor windhoos versies tussen windows 95 en me
en midi-ox voor windhoos 2000 en xp

succes!

hm ik snap er de ballen niet van die programma's, sorry.. ik heb er 3 uur op gezeten en krijg et niet aan et werk :(

hubi is een kwestie van het bestandje hwmcable.exe ofzoiets.
dat open je, komt in je taakbalk, en dan rechtermuis klikken en dan input en output selecteren

midiox, options > klik op input waar je data vandaan komt, en op output waar data naartoe moet, klik op okee en het is geregeld als het goed is...

toch?:) hier wel gelukkig

als ik et programma aanzet krijgen mijn sub programma's (cubase) geen enkele midi meer in of uit geperst. Het proggie registreerd dan alleen nog maar wat ik op de synth zelf doe hardwarematig

Back