x0xb0x nieuwe cpu en n0nx0x overlays (groupbuy?)

Complicatie opgemerkt.

Net een x0x van x0xsh0p in handen, en deze had ronde pinnen.
Dat is heel goed (kwalitatief, verbind beter) ziet er een beetje zo uit:
40-pin-machine-ic-socket.jpg

Nu hebben veel andere x0xen de goedkopere variant:
40_Pin_IC_Socket.jpg

Bij je bestelling zal je dus moeten vermelden welk type socket je hebt, dan kan ik de juiste connector voorzien.
Wil iedereen op de lijst dit eens bekijken?

De Lijst tot nu toe:
barn: cpu + alu front
subselector: cpu + sticker
turbo2tone: cpu + alu front
arnoid: cpu + sticker/alu front
R. Koppes: cpu
Synclavier: cpu + alu front
Bram Sluiter: cpu + alu front

Bij interesse graag lijst kopiëren en je synthforum-naam achteraan de lijst toevoegen. En dus ook het type socket (rond of budget)

Heb hem wel bij x0xsh0p gekocht, maar er zit wel de budget ic-brug in...

De Lijst tot nu toe:
barn: cpu + alu front (budget)

Bij interesse graag lijst kopiëren en je synthforum-naam achteraan de lijst toevoegen. En dus ook het type socket (rond of budget)[/QUOTE]

Hm ik dacht even niet goed na..
Ik bedenk me zopas dat de profi machined pins ook in een gewone socket passen.; Andersom niet ;)
Vergeet dus heel het gedoe van te kijken welke socket je hebt, ik steek er dan gewoon overal de "dure" variant op, deze past ook beter.

Negeer dus wat ik zei ;)

De Lijst tot nu toe:

Bij interesse graag lijst kopiëren en je synthforum-naam achteraan de lijst toevoegen.

Er wordt nog gewerkt aan de bootloader te verbeteren, zodat er ook software via sysex kan opgeladen worden (geen gedoe meer met USB drivers!). Zodra deze klaar is kan er geleverd worden.

Kan ik me onder voorbehoud op de lijst zetten voor 2*cpu?

De Lijst tot nu toe:
BIAM: 2*cpu (o.v.)

gqp0BRlh.jpg

Alu frontplaatjes heb ik hier en ze zijn mooooooi
Voor de cpu's gaan we nog even langer moeten wachten

Is da van die firma uit Ichtegem ? Ziet er idd goed uit.

idd..

Ik had wat stalen gekregen van hen en de kwaliteit (krasvastheid, etc..) was dusdanig indrukwekkend dat ik het besteld heb

is duurder dan in het buitenland maar sjah.. Liever iets kwalitatief;

Hoe lang denk je?
wel, mijn zweedse collega houd zich ermee bezig
de prototypes werkten, dus zodra ik er toegestuurd krijg kan ik waarschijnlijk al enkele mensen op de lijst helpen, maar niet iedereen denk ik (heb "offline" nog wat mensen beloofd).

er wordt nu een tweede batch opgestart, deze zou binnen 10 dagen in Zweden arriveren, en moet dan nog getest worden en bij mij geraken.
Dus ja.. eind deze maand? Ergens volgende maand?

idd..

Ik had wat stalen gekregen van hen en de kwaliteit (krasvastheid, etc..) was dusdanig indrukwekkend dat ik het besteld heb

is duurder dan in het buitenland maar sjah.. Liever iets kwalitatief;

wel, mijn zweedse collega houd zich ermee bezig
de prototypes werkten, dus zodra ik er toegestuurd krijg kan ik waarschijnlijk al enkele mensen op de lijst helpen, maar niet iedereen denk ik (heb "offline" nog wat mensen beloofd).

er wordt nu een tweede batch opgestart, deze zou binnen 10 dagen in Zweden arriveren, en moet dan nog getest worden en bij mij geraken.
Dus ja.. eind deze maand?

Ik heb geen haast ga er toch geen tijd voor hebben de eerste maanden dus ik kan wachten op latere batchen..

Nee, heb besloten geen stickers te laten maken. De alu panels zullen ook geen 50 euro zijn zoals ik eerder vermelde.

Wie een sticker wil kan hem normaal gezien rechtstreeks bestellen bij forumlid R.Koppes (van frontplaten.net). Ik heb hem het ontwerp doorgegeven.
Ik zie dat hij op de lijst staat voor een cpu, dus als je geduld hebt post die vast wel een fotootje :)

Hier mijn mode machien xoxbox2

TOP SECRET

Untitled by Blote flickr, on Flickr

Dus 'gewoon' die grootste strip eruit, nieuwe erin en klaar? graag dan ook een youtube tutorial met alle nieuwtjes... Mijn xox heeft bovenaan een zwarte 'sticker' die graag los krult opzij (onder de witte toetsen en thv de run knop)
past de sticker of Alu plaat gegarandeerd ook op mijn xox2?
Indien ja, count me in.

ja hoor zal gewoon passen

enige wat een hel is is FLAT TOP leds (dus deze die plat zijn bovenaan)
maar das een hel op eender welke frontpaneel

Waar kan je nog meer Xoxbox kits bestellen, ik wil er nog steeds 1 bouwen en met deze CPU en front plate word het wel heel erg leuk.

http://www.willzyx.com is de "officiele" vervanger van adafruit
x0xsh0p.de bestaat kennelijk ook nog, maar is niet meer van de originele eigenaar, dus geen idee of de service even goed is.

als je een kit besteld, niet vergeten de cpu en de frontplaat weg te laten ;)

Heb er nu zelf eentje (gebouwd) besteld bij forumlid soundtrooper nav deze topic: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1574399&highlight=x0xb0x#post1574399
komt hopelijk deze week nog binnen

mocht je zelf willen parts sprokkelen, check lid "Gaetano" op het x0xb0x forum.. hij heeft pakketjes met alle "rare parts".

Ik wil zeker wel de kit bestellen omdat ik de originele Roland parts nog heb liggen :D

De Lijst tot nu toe:
BIAM: 2*cpu (o.v.)
klinkske: cpu + alu front

Is het dan eigenlijk nog een xoxbox of krijgt ie dan een andere naam :)

Back