klinkske
boeketje voor de vrouw
Ok, altijd handig als ik op zoek ben naar meer info online of op fora specifiek over iets zit te kletsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik moet nog een kit aankopen,
maar dat komt wel goed
weet iemand of het mogelijk om een "volledige kit - cpu and frontplaat" aan te kopen ??
Het is me niet duidelijk hoe officieel de lijst is en wat de kosten worden, maar ik heb wel interesse.
Moet ik hiervoor echter ook de software aanpassen? Ik heb dat namelijk wel eens geprobeerd via OSX, maar op de een of andere manier kreeg ik het niet 1-2-3 voor elkaar (geloof me, ik heb daar heel wat tijd ingestoken en zit al 20 jaar in de IT). Ik had toen een nieuw OS van het adafruit forum willen proberen. Zit nu op een van de laatste sokkos-en.
Ronald.

PM even forumlid Soundtrooper als je een gebouwde x0x wil. Hij heeft hier een topic lopen in het marktplaats gedeelte.
Daar heb ik mijn laatste x0x ook vandaan gehaald.. Zit heel netjes ineen. En knop/led kleur kan je kiezen
Gewoon vragen zonder frontpanel, gaat er nog iets van de prijs af![]()
en dat alu front gaat op beide kits passen ? de afmetingen voor x0xsh0p en willzyx zijn gelijk ?
thx.