Mening gevraagd voor het samenstellen van een EP !

" Maze of Mind" zou ik meer van willen horen. Klinkt vooralsnog het meest origineel en veelbelovend, maar de snippet is uiteraard wel erg kort.

"No Return" past goed bij de zangeres. Haar stem komt goed tot zijn recht bij dit nummer.

"Blue" lijkt ook te kunnen.

De rest klinkt als 13 in een dozijn.

Bedankt!

mijn smaak is zoals altijd weer helemaal anders dan de rest (of toch niet?)

mijn voorkeur gaat uit naar
Who's to blame
No return
Better condition
en Blue voor de balladlovers onder ons

en oja, speciale vermelding voor French lullaby want ik hou van walsjes.

Ik vind dat jij en je band zelf goed na moeten gaan wat er op je EP komt te staan. Wij hebben zelf pas een album uitgebracht *kuch kuch SPAM https://play.spotify.com/album/5Os97Qv5BrXAfngYoug4lB

en zijn voor het verloop van een album eigenlijk precies uitgegaan van het verloop van bijvoorbeeld een film. Intro - Middenstuk - Slot. Met 12 tracks op ons album is dat inderdaad wat moeilijker, dus hadden we de gedachte side A, side B toegepast. Ik denk ook dat je dat op een EP gewoon moet toepassen.

Misschien heb je er wat aan, of niet.. Succes ermee verder!

Ik vind dat jij en je band zelf goed na moeten gaan wat er op je EP komt te staan. Wij hebben zelf pas een album uitgebracht *kuch kuch SPAM https://play.spotify.com/album/5Os97Qv5BrXAfngYoug4lB

en zijn voor het verloop van een album eigenlijk precies uitgegaan van het verloop van bijvoorbeeld een film. Intro - Middenstuk - Slot. Met 12 tracks op ons album is dat inderdaad wat moeilijker, dus hadden we de gedachte side A, side B toegepast. Ik denk ook dat je dat op een EP gewoon moet toepassen.

Misschien heb je er wat aan, of niet.. Succes ermee verder!

Maar dan breng je gewoon een dubbele EP uit? Dat lijkt me dan toch eerder al een CD.
Bewust intro-midden-slot verloop kan ik me wel goed in vinden.

Makkelijk he iemand uitschelden?

Bericht door een moderator:
Even mee bemoeien dan maar. Gevalletje wie de bal kaatst......
Op de persoon spelen op basis van iemands mening is natuurlijk vragen om reactie. Is die reactie fraai? Nee.....daarvoor wil ik Gloomer dan ook dringend verzoeken dit taalgebruik voortaan op zak te houden.

Het is echter wel een reactie op een eerdere provocatie. Bij een conflict zijn altijd tenminste 2 partijen betrokken......dus weer even volwassen mensen modus aan en verder met het topic! :okdan:

Back