Ben jij wel eens opgelicht?

justin

Shauna
Iemand weleens slechte ervaringen gehad,toen hij gear particulier in Duitsland kocht?

En opgelicht is,omdat hij geld over maakte,maar niks thuis gestuurd kreeg?

Re: Opgelicht door (Duitsers).

Origineel geplaatst door justin
Iemand weleens slechte ervaringen gehad,toen hij gear particulier in Duitsland kocht?

Nou, niet alleen maar Duitsland hoor, ik ben in Nederland ook twee keer goed opgelicht met aankopen!!!!!

Origineel geplaatst door justin

heb jij slechte ervaringen dan?
Delen met ons!

En zekerr wie, wat en waar!!

Re: Re: Opgelicht door (Duitsers).

Origineel geplaatst door bambamstudio
heb jij slechte ervaringen dan?
Delen met ons!

En zekerr wie, wat en waar!!

Nee Bambam gelukkig nog niet. Maar aangezien ik wel wat ga bestellen vanuit Duitsland. Hou jullie op de hoogte!;)

Origineel geplaatst door Nolet
Ik weet nog dat mijn oude Opa in de winter van '44 door een Duitser een flink loer is gedraaid toen hij een zak aardappelen wilde kopen....

ahum...

En toen moest ie op de knieen;)

ONTOPIC Mensen!

2 maand geleden, ebay Duitsland.

Ik bieden op een Emu E-synth ultra met uitbreidingen. 660 euro zonder verzend.
Krijg ik thuis een ouwe E-synth met geen xtra's, zelfs geen powersnoer.... Serieus prijsverschil toch? Die griet had dus een totaal foute foto erbij gezet en als titel " EMU E-SYNTH ULTRA SUPER GUNSTIGST!!!!!!!!!!!!!!"
en foutieve beschrijving van het apparaat...

Ik heel vriendelijk uitgelegd dat ik een Ultra had verwacht. Die griet vond dat ik pech had gehad. Heb aangeboden om apparaat terug op te sturen of om eventueel geld bij te passen. Na veel gedreig biedt ze aan 100 euro terug te storten. Sindsdien nooit meer geantwoord op miijn mails.
Op een dag krijg ik een mail van haar moeder dat haar dochter in het ziekenhuis lag en moeilijkheden had met de bevalling en dat ze onmogelijk nog zelf kon reageren...

Enfin, heb geen zin om het helemaal uit te leggen, maar 't komt erop neer dat dat gewoon een enorm labiel wijf was, dat ongezond zwanger was van een muzikant die haar had laten zitten. Hierdoor kreeg die de mentaliteit van: stress, oei daar vlucht ik voor weg... en zet zo andere mensen flagrant in 't zak.

Yvonne Schubert uit Gernau.

Heeft ooit een wagen aan een kerel verkocht, die haar daarna negatieve feedback gaf omdat er geen motor in zat..... :(

Sorry, maar zo'n situaties maken de wereld kapot.

Je moet inderdaad oppassen met dit soort grappen.
Daarom ga ik ook niet aan het versturen met dingen.

Ik heb 1 maal iets verstuurd, mijn windows XP pakketje en dat is dus spoorloos verdwenen.
Onder rembours nog wel *grom*. En nee, ik vond het niet nodig om me pakketje te verzekeren.

Maar goed, ik print mijn eigen kerstzegels dus in december pak ik ze terug 8o)

Nee, persoonlijk contact met de verkoper gaat me het makkelijkst af.
Ik merk ook snel of iemand wel eerlijk is. (ja ik heb zo'n pdfje over hoe je leugenaars herkent :smeris: )
Wat ook errug handig is, is je van te voren voorbereiden.
Bij veel synths, vooral digitale bakken, zit wel een self-test functie en als je het ding grondig test dan merk je ook wel of de verkoper nerveus word. Het gedrag van de verkoper zegt vaak net zoveel over de synth, als de synth zelf.

-C-

Origineel geplaatst door nick nova
2 maand geleden, ebay Duitsland.

Ik bieden op een Emu E-synth ultra met uitbreidingen. 660 euro zonder verzend.
Krijg ik thuis een ouwe E-synth met geen xtra's, zelfs geen powersnoer.... Serieus prijsverschil toch? Die griet had dus een totaal foute foto erbij gezet en als titel " EMU E-SYNTH ULTRA SUPER GUNSTIGST!!!!!!!!!!!!!!"
en foutieve beschrijving van het apparaat...

Ik heel vriendelijk uitgelegd dat ik een Ultra had verwacht. Die griet vond dat ik pech had gehad. Heb aangeboden om apparaat terug op te sturen of om eventueel geld bij te passen. Na veel gedreig biedt ze aan 100 euro terug te storten. Sindsdien nooit meer geantwoord op miijn mails.
Op een dag krijg ik een mail van haar moeder dat haar dochter in het ziekenhuis lag en moeilijkheden had met de bevalling en dat ze onmogelijk nog zelf kon reageren...

Enfin, heb geen zin om het helemaal uit te leggen, maar 't komt erop neer dat dat gewoon een enorm labiel wijf was, dat ongezond zwanger was van een muzikant die haar had laten zitten. Hierdoor kreeg die de mentaliteit van: stress, oei daar vlucht ik voor weg... en zet zo andere mensen flagrant in 't zak.

Yvonne Schubert uit Gernau.

Om zulke dingen kan ik me echt kwaad maken. Zou direct de auto pakken en naar Duitsland gaan. GVD waar halen mensen het lef vandaan! ja soory hoor.

Heeft ooit een wagen aan een kerel verkocht, die haar daarna negatieve feedback gaf omdat er geen motor in zat..... :(

Sorry, maar zo'n situaties maken de wereld kapot.

Om zelke dingen kan ik me nou echt kwaad maken. Zou direct de auto pakken en naar duitsland gaan. Gvd waar halen mensen het lef vandaan! vooral als je gewoon niks thuis gestuurd zou krijgen. Weg geld waar je hard voor gewerkt hebt.

Origineel geplaatst door C738
Je moet inderdaad oppassen met dit soort grappen.
Daarom ga ik ook niet aan het versturen met dingen.

Ik heb 1 maal iets verstuurd, mijn windows XP pakketje en dat is dus spoorloos verdwenen.
Onder rembours nog wel *grom*. En nee, ik vond het niet nodig om me pakketje te verzekeren.

Maar goed, ik print mijn eigen kerstzegels dus in december pak ik ze terug 8o)

Nee, persoonlijk contact met de verkoper gaat me het makkelijkst af.
Ik merk ook snel of iemand wel eerlijk is. (ja ik heb zo'n pdfje over hoe je leugenaars herkent :smeris: )
Wat ook errug handig is, is je van te voren voorbereiden.
Bij veel synths, vooral digitale bakken, zit wel een self-test functie en als je het ding grondig test dan merk je ook wel of de verkoper nerveus word. Het gedrag van de verkoper zegt vaak net zoveel over de synth, als de synth zelf.

-C-

Persoonlijke koop is wel het veiligst ja. Maar als je in Duitsland zelfde dingen veel goedkoper kunt krijgen,en ze sturen je fotos dan koop ik hem liever in Duitsland. Bespaard je wel weer heel wat euros! aangezien ik die best kan gebruiken,als ik straks uit huis ga.

Ik weet nog dat mijn oude Opa in de winter van '44 door een Duitser een flink loer is gedraaid toen hij een zak aardappelen wilde kopen....

FF Kijken of mijn fiets er nog staat, zijn veel Duitsers hier op het moment...:yamaha:

Als je het niet vertrouwd dan moet je het gewoon niet doen.
Of een manier verzinnen die fail (oftewel hufter) proof is.
Rembours én verzekeren.

Trouwens die KPN gasten kunnen er ook wat van.
Telkens weer spannend of ze met die bus over je pakje heen zijn gereden. (onder het mom van een geintje op z'n tijd moet kunnen)

Origineel geplaatst door phochos
Nou, niet alleen maar Duitsland hoor, ik ben in Nederland ook twee keer goed opgelicht met aankopen!!!!!

Vandaag mijn eerste misser gehad met een of andere onbetrouwbare snuiter.
Gisteren gereageerd op een Waldorf Pulse die te koop stond. Na telefonisch kontakt
een mooie prijs van 200 afgesproken.. en de volgende dag op te halen.
Zojuist dus van een koude kermis teruggekomen.. toen ik op lokatie aankwam, zou
ik telefonisch naar het huis geloodst worden maar bij het laatste telefoontje (één uur
eerder ook nog kontakt gehad) kreeg ik de melding dat hij slecht nieuws had - de Pulse
was intussen verkocht aan iemand die 100 euro meer bood.
Mooi de rit voor niks gemaakt dus. :( En niet even de moeite nemen om af te bellen ofzo:( :(

Zo heb ik van de week nog mazzel gehad met die Quad 4 die Jack 'n Jill aan mij verkocht/verzonden heeft. Gewoon geluk dat het aangetekende post was, anders was ie waarschijnlijk pleitos geweest.

Boven de nul in mijn huisnummer stond een stipje, waardoor hij met een redelijke fantasie, eventueel, met de aller kleinste waarschijnlijkheid, gelezen zou kunnen worden als een... zes.

En ja hoor! Zo'n loenzende badmuts op het sorteercentrum had dat dus ook gedaan en een 6 op de verzendlijst gezet. Die postbode had hem dus al op het verkeerde adres af willen leveren. Zeggen die mensen (gelukkig!)... humm... wij hebben niets besteld.

Dus die postduif kijkt eens (heel slim!) op de originele bon en ziet dat stipje. Hij denken (gelukkig!) en maar eens bij mij aanbellen. Hij ziet de glundering op mijn gezicht als ik de doos met Quad 4 erop onder zijn arm zie. *D

En ze leefden nog (lang en) gelukkig...

Origineel geplaatst door Mike-E
Trapauto?

Kon zijn,mischien was ie het vergeten te vermelden.

Back