Ben jij wel eens opgelicht?

Ik heb het gehad via een add op ebay.be was toen nog ibazar ;) heten.Iemand in Belgie bood een Tr 808 aan in goede staat stond er bij bij de add was een foto geplaatst maar die was van het web geplukt.Openings bod was 22000 BEF o.i.d. en ik won met 29000 BEF had contact gehad van te voren.Ging hem halen om dat ik het niet 100 % vertrouwde hij had hem wel maar het verhaal er bij was dat ik hem niet kon testen en dat ik mee moest naar z,n broer waar die dan te testen viel met een heel lang verhaal er bij dat hij die 808 naar de locale record store had genomen en dat de jongen die er werkte had gezecht dat hij 100 % werkte wat hij dus niet deed en qua uiterlijk was ook niet super mooi.

2de ebay koop was in Den Haag ik wou een keyboardje voor m,n neefje en bood 5 euro op een casio SA 21 stond foto bij de add zag er prima uit ging hem halen stonden 3 toetsen om hoog.Maar dat werd netjes op gelost door dat hij zij van wat heb je er voor over 1,50 en dat vond hij oke. :mexico: toetsen even netjes recht gebogen en m,n neefje had z,n eerste toy *D

hier geldt het aloude cliche /gezegde

waar twee ruilen zal er een huilen

zefls probeer ik het altyd zo netjes mogelyk te doen myn goede naam is meer waard als wat pleuro's

Ik heb mijn spullen laten taxeren door mijn 'vaste' muziekwinkel... We hebben toen gewoon (terplekke, in de winkel) samen een lijst opgesteld wat het een en ander zou moeten gaan kosten als het gestolen zou worden... veel natte vinger werk! maar de verzekering accepteerde het, omdat het door een 'expert' was gedaan: iedereen blij!

Bedankt Roy, ik zal m'n verzekeringsmaatschappij is een emailtje sturen en kijken of zoiets voor mij ook mogelijk is.

Ik had laatst weer een paar mooie nikes besteld uit the US en het duurde me allemaal veel te lang. Ik had een betaling gedaan en de beste man vroeg me telkens weer waar ik woonde en waar hij het naar toe moest sturen. Ik vertrouwde het op het laatst niet meer zo totdat ik op een moment thuiskwam en er een grote goed ingepakte doos op de tafel stond.
Toen ik de doos opende zag ik een nikedoos met daarop de gegevens van een compleet ander model dan ik besteld had. Ik begon te twijfelen en had al zoiets van "als dit maar goed komt" :confused: Ik opende de doos en zag allemaal bubbeltjesplastick en na het verwijderen hiervan zag ik allemaal opgeblazen boterham zakjes en in het midden van de doos een pot PERZIKKEN!!!!:( Het eerste wat ik zei was "Ik wist wel dat ik genaaid zou worden" en keek mijn moeder aan. Toen mijn moeder me met een rooie kop en een grijns op haar kop aankeek had ik het direkt door. Ze lag helemaal in een deuk en kwam met het echte pakketje aanzetten waar de schoenen netjes inzaten.

Ik moest dit ff met jullie delen:D Maar wat voel je je kut als je denkt dat je wat krijgt en er zit iets ontzettends lulligs in=(

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik had laatst weer een paar mooie nikes besteld uit the US en het duurde me allemaal veel te lang. Ik had een betaling gedaan en de beste man vroeg me telkens weer waar ik woonde en waar hij het naar toe moest sturen. Ik vertrouwde het op het laatst niet meer zo totdat ik op een moment thuiskwam en er een grote goed ingepakte doos op de tafel stond.
Toen ik de doos opende zag ik een nikedoos met daarop de gegevens van een compleet ander model dan ik besteld had. Ik begon te twijfelen en had al zoiets van "als dit maar goed komt" :confused: Ik opende de doos en zag allemaal bubbeltjesplastick en na het verwijderen hiervan zag ik allemaal opgeblazen boterham zakjes en in het midden van de doos een pot PERZIKKEN!!!!:( Het eerste wat ik zei was "Ik wist wel dat ik genaaid zou worden" en keek mijn moeder aan. Toen mijn moeder me met een rooie kop en een grijns op haar kop aankeek had ik het direkt door. Ze lag helemaal in een deuk en kwam met het echte pakketje aanzetten waar de schoenen netjes inzaten.

Ik moest dit ff met jullie delen:D Maar wat voel je je kut als je denkt dat je wat krijgt en er zit iets ontzettends lulligs in=(
Ik hou van jouw moeder! Vette actie!

Tjee Johnny hoe zou JOU moeder dat doen als jij een Modular zou kopen ook met perzikpotjes of ??

Origineel geplaatst door Kevin
Tjee Johnny hoe zou JOU moeder dat doen als jij een Modular zou kopen ook met perzikpotjes of ??
Ze zou dat niet doen, want ze weet dat ik daar niet mee kan lachen...

"Mar de van dieje jampotjes in dieje modular, de was mer allein om ne bietje te lachenhe!"

een Andromeda gekocht en alles is oké

een Andromeda gekocht en alles is oké

Ik heb een Andromeda gekocht bij "verkauf@dancepool-production.de " en alles is perfect geleverd.
Dus ik ben in Nederland en Duitsland nog niet opgelicht (wel 2x in België).

Opgelicht = verkeerde informatie geven over het toestel en liegen over een demo toestel + garantie

Groeten,
dvdyck1

Ik ben dus zo'n paranoide lul die gewoon NIKS vooruitbetaalt........ >NOOIT<

Ik heb genoeg ellende om me heen zien gebeuren.....

Origineel geplaatst door Unic
Via marktplaats al dingen gekocht.

maar altijd eerst bellen. bedrag afspreken en zelf ophalen....geen probleem

Aan bieden ga ik neit beginnen...

dit ging trouwens om een labtop een pc en een koelkast. no problemo:)

Mwoah, zelfs na afspreken kun je nog in de val lopen hoor. Heb eens een 32 kanaals Mackie opgehaald bij een Nederlander waarvan ik z'n naam maar niet zal noemen. Lijkt een eerlijk persoon te zijn, dus check een paar kanaaltjes, blijkt na thuiskomst het mengpaneel gaar als wat. Waarschijnlijk al liters bier tussengelopen en uitvallende audiokanalen. Sindsdien bedenk ik me wel 4 keer of ik iets tweedehands aanschaf.

Trial and error. Door schade en schande wijs door toedoen van een ander..... Sjeezes :( :kont:

Back