D D12-4ever Stamgast Lid sinds 3 oktober 2008 Berichten 229 8 juli 2013 #1 Zojuist weer eens een nieuwe beat gebakken genaamd "Achilles Spacerijen". Hij is te beluisteren via de onderstaande link... Commentaar is welkom. Beatlejuice,
Zojuist weer eens een nieuwe beat gebakken genaamd "Achilles Spacerijen". Hij is te beluisteren via de onderstaande link... Commentaar is welkom. Beatlejuice,
azzjemenou Ouwe rot Lid sinds 19 september 2006 Berichten 562 Locatie The East 9 juli 2013 #2 Ik vind de sfeer lekker!! Maar is dat nou expres, dat het net lijkt alsof de drummer dronken was?
ptaurus Ouwe rot Lid sinds 28 oktober 2004 Berichten 1.433 9 juli 2013 #3 azzjemenou schreef: Ik vind de sfeer lekker!! Maar is dat nou expres, dat het net lijkt alsof de drummer dronken was? Zie meer... Er gebeuren idd hele rare dingen met het tempo. Hier is duidelijk niet sprake van een strakke drummer. Paul
azzjemenou schreef: Ik vind de sfeer lekker!! Maar is dat nou expres, dat het net lijkt alsof de drummer dronken was? Zie meer... Er gebeuren idd hele rare dingen met het tempo. Hier is duidelijk niet sprake van een strakke drummer. Paul
D D12-4ever Stamgast Lid sinds 3 oktober 2008 Berichten 229 9 juli 2013 #4 azzjemenou schreef: Ik vind de sfeer lekker!! Maar is dat nou expres, dat het net lijkt alsof de drummer dronken was? Zie meer... Zekers, ik wou het expres anders laten klinken door inderdaad een hikkende drum te gebruiken.
azzjemenou schreef: Ik vind de sfeer lekker!! Maar is dat nou expres, dat het net lijkt alsof de drummer dronken was? Zie meer... Zekers, ik wou het expres anders laten klinken door inderdaad een hikkende drum te gebruiken.
azzjemenou Ouwe rot Lid sinds 19 september 2006 Berichten 562 Locatie The East 9 juli 2013 #5 Oh okee
tragmadat vioo eh 'l Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.943 Locatie Nr. 9 9 juli 2013 #6 Helemaal goed dat tempo gedinges, zit alleen te zeuren op een aantal frequenties even eq die hap! Vraagt het om gespreukende woord, geleuf't wel !
Helemaal goed dat tempo gedinges, zit alleen te zeuren op een aantal frequenties even eq die hap! Vraagt het om gespreukende woord, geleuf't wel !