Eens.
Maar ik zou denk ik een zeer goede koptelefoon kopen (ivm je budget, goede monitors, synths etc zijn volgens QUOTE]
Hoe goed een koptelefoon ook is het lijkt me niet verstandig om daarop te gaan mixen. Op een koptelefoon mix het directe geluid, terwijl je via monitoren naar het totale plaatje luistert en dat is altijd beter dan het koptelefoongeluid (voor wat betreft het mixen)
Btw: voor een goede koptelefoon tel je ook zo'n 200-250 neer, terwijl monitoren al rond de 300,- beginnen (uiteraard budget monitoren)
Paul
Zeker, voor 300 heb je wel monitors, maar voor 150 a 200 ben je een heel eind qua koptelefoons.
Beyerdynamic DT-series, Sennheisser HD-600 en daarboven of AKG K-271 of K-70x ben je ook een heel eind op weg. vb: AKG-701 kost rond de 160 a 200 euro.
Over monitors. Persoonlijk zou ik alles t/m € 1500/set laten staan. Daar denk ik hetzelfde over als skelevtm. Of tweedehands kopen, maar daar ga ik vooralsnog niet van uit.
Plus vergeet niet dat je dan ook beter nog even je ruimte aanpakt met monitoren.

.