Cupcreamrecords

Het klinkt iets leeg, en bijvoorbeeld een vocal sample was leuk geweest.

Das bewust, zat in the studio with sebastian ingrosso te kijken die zei slimmer om een non vocal uit te brengen kan mij daar wel in vinden.

Hier n voorbeeld van waarom non vocal :)

Yeeh nog een licentie aanvraag binnen :D

Attachments

• lic. req. 9 sept. 2013.jpg
    lic. req. 9 sept. 2013.jpg
    16,8 KB · Bekeken: 93
Goh...ik dacht dat het de bedoeling was dat de sfeer verbeterd werd hier op het forum....
Heb je het topic uberhaupt al doorgelezen? (Overigens had je net zo goed de report knop kunnen gebruiken.)

Anyways, ik vind dat ik best kritisch mag zijn als waz hier elke licensie-aanvraag post (Waz, zijn dit trouwens compilaties waar je op terecht komt?), dat terwijl youtube views niet toenemen en de nummers ook niet gefeatured worden in bijv. livesets.

Ok, excuses aan snelkook. Ik had na mijn initiele reactie niet meer echt in dit topic gelezen. Na zijn opmerking heb ik dat wel even gedaan.

I stand corrected

(Waz, zijn dit trouwens compilaties waar je op terecht komt?),
yubz, precies mn doelstelling. Wilde op zo veel mogelijk compilaties terecht komen.

dat terwijl youtube views niet toenemen
hoe kom je erbij dat ze niet toenemen? nemen wel toe hoor, kijk maar oa naar Wall S Super Trance [ Club Edit ], views kloppen btw niet stond paar dagen geleden bijna op 1800 nu op 1600 nog wat youtube roomt af ofzo :(

en de nummers ook niet gefeatured worden in bijv. livesets.
Das niet waar ik mn pijlen op gericht heb. Maar als je een lijst/ website weet waar ik ze gratis kan indienen zodat djs ze kunnen downloaden graag, ben benieuwd naar je hulp. Niet met betaalde shizzle aan komen, dan kan ik het ook ;)

Nu ja, een mens moet zich nu ook niet blindstaren op Joetoeb of Goegel
dat doen ze wel, iets is lekker als het van komt.........iets is goed als het veeeel views heeft enz. enz. ><

Maar om antwoord op de vraag te geven, onderstaande binnen 2 dagen 1100 views, is het dan goed?

Laatst gewijzigd:
Voor alle views geile dieren:

Album 1:
Wall S- Sunrise [ original mix ], kwam niet hoger dan 500 views in 2 dagen (groeit nog steeds overigens).

Alles was net nieuw moest mij nog aanmelden in oa facebook netwerken om te kunnen sharen/ bekend maken ed.

Album 2 :
Wall S- Storm [ Radio Edit ] 1.396 views
Wall S - Super Trance [ Club Edit ] 1.710 views
Wall S- Cupcakes [ Radio Edit ] 1.779 views
Wall S- Melodies of Life 1.840 views
Wall S - Dreamer [ Radio Edit ] 2.261 views
Wall S - Melodies of Life [ Radio Edit ] 4.139 views

Subscribers van 0 naar 11 in 1 maand. Daar ga ik mij op focussen heb een coole diy gezien, is wel een hele agressieve market- getting strategie, ben benieuwd of het werkt :)

Edit: wetenswaardigheden via die diy....twitter bericht blijft 15 min actief, facebook bericht blijft 6 uur actief......likes op facebook tellen minder dan reacties

Laatst gewijzigd:
Beter ga je gewoon vette tracks bouwen live optredens regelen en staan voor wat jij denkt dat dik is.

Maar om antwoord op de vraag te geven, onderstaande binnen 2 dagen 1100 views, is het dan goed?
`k heb het geviewed maar vond het zwaar .. mijn stijl niet zachtjes uitgedrukt ;p dus hierbij het antwoord op de vraag.
goede reclame moet het wel zijn geweest ;p
maar ja, gaat goed samen met die muziek, commercieel met commercieel :D hehe

views zeggen niks, followers zeggen niks, alleen reacties ja ;p (mm, reacties ook eerlijk gezegt niet altijd, sommigen reageren om ergens bij te horen, of omdat ze naar iemand op zoek zijn en willen slijmen enz. ;p)
followers krijg je vaak omdat anderen gezien willen worden, zo iritant ;p
als `k de optie had om dat te verbergen deed ik dat altijd.
sommige klikken zelfs op follow zonder ook maar ooit iets van je te luisteren :D heb het vaak genoeg meegemaakt.
ze drukken zelfs op like op soundcloud zonder te luisteren, gewoon zodat je op hun pagina misschien gaat kijken, moet er nog aan wennen om met een dode mus blij gemaakt te worden
om het maar meteen gezegt te hebben vind ik het maar matig zulk misbruik.

Voor alle views geile dieren
Volgens mij komt grotendeels de views door dit topic, maar daar laten we het maar even bij.
http://www.vato.nl/forums.php?m=posts&q=20986

Maar als je een lijst/ website weet waar ik ze gratis kan indienen zodat djs ze kunnen downloaden graag
Nee sorry, die heb ik niet, aangezien ik geen kennis heb van jouw genre. Maar die zijn niet zo moeilijk te vinden. Je track Storm past volgens mij in het genre Electro House. Als je op beatport in de releases top 100 kijkt (Linkje) kijk je bij 50-100, dit zijn meestal releases die minder bekend zijn en dus vaker worden opgepakt door youtube kanalen. Deze kanalen hebben veel subscribers en dus ook veel potentieel publiek. Op deze manier heb ik deze kanalen al kunnen vinden waar je eventueel je track naar zou kunnen opsturen:
http://www.youtube.com/user/TheBizzElectro/
http://www.youtube.com/user/MusicVVawe
Geen idee of deze kanalen goed bij je passen, ik heb deze even snel opgezocht. Ik denk dat deze manier van adverteren beter werkt dan het bij mensen door de strot te duwen (zie vato topic).

Beter ga je gewoon vette tracks bouwen live optredens regelen en staan voor wat jij denkt dat dik is.
Je mag het geen vette tracks vinden. Ik vind elke track vet en sta er volledig achter. Wbt optreden dat is de logische volgende stap idd. maar ga dat niet doen.

`k heb het geviewed maar vond het zwaar .. mijn stijl niet zachtjes uitgedrukt ;p dus hierbij het antwoord op de vraag.
dat kan :okdan:

gaat goed samen met die muziek, commercieel met commercieel :D hehe
De bedoeling is idd dat het toegankelijk moet zijn voor een breed publiek. Dank je wel voor het compliment.:okdan:

views zeggen niks, followers zeggen niks,
niet helemaal mee eens, views zeggen dat het beluistert of gezien is en followers zegt dat ze in de toekomst op de hoogte gehouden willen worden van je activiteiten.

sommige klikken zelfs op follow zonder ook maar ooit iets van je te luisteren :D heb het vaak genoeg meegemaakt. ze drukken zelfs op like op soundcloud zonder te luisteren, gewoon zodat je op hun pagina misschien gaat kijken,
je kan in je statestieken zien of iets beluisterd wordt en hoelang. Hoe populairder je bent hoe groter de kans dat wat jij zegt idd. gebeurt, is dat erg ?

Nee ik vind van niet elke follower is een kans en elke kans moet je benutten.

Volgens mij komt grotendeels de views door dit topic, maar daar laten we het maar even bij.
nee man was het maar waar dat het zoveel exposure op levert.. Facebook levert een hoop kijkers op. Verders heb ik grote labels gevolgd en gekeken waar zij posten, die netwerken als favorieten opgeslagen.

Ja tot voor kort kon je bij Youtube kijken waar en hoe ze die groei voor elkaar kregen das sinds een tijdje niet meer mogelijk :)

Geen idee of deze kanalen goed bij je passen, ik heb deze even snel opgezocht.
:okdan:

Bericht door een moderator:
de sfeer neemt af ;)
valt mee Ronegen, 1 ieder heeft recht op zn mening, kan wel wat hebben. Ga er vanuit dat members hier geen tere zieltjes hebben dus fatsoenlijke reply ook kunnen hebben.

Laatst gewijzigd:
Back