Cupcreamrecords

Teken ze hier-en-daar weg.
Ondertussen krijg ik steeds meer licentie aanvragen van Ultimate bangers 2 binnen :)

1zvxua8.png

Volgende licentie aanvraag is binnen :)

Attachments

• Licensing Req Dirty Budapest .jpg
    Licensing Req Dirty Budapest .jpg
    17,1 KB · Bekeken: 92
Yes sir hobby - hoer :D

Volgende licentie aanvraag binnen voor een compilatie.....gaat goed zo :)

Hier hoort nutlek een vet liedje bij:

Attachments

• 1274244_379970648795434_1518531099_o.jpg
    1274244_379970648795434_1518531099_o.jpg
    17,3 KB · Bekeken: 83
Tof voor je dat je zoveel response hebt.
Maar kan je mischien uitleggen wat zo'n licentie je nou eigenlijk oplevert?
En hoe werkt dat nou eigenlijk helemaal,ik bedoel voor welke territoria en voor hoelang enzo?
En wat gaat dat label dan doen voor jou?

Ja zeker tof, is een compliment, precies mn doelstelling zegmaar.

Maar je licentie mag je zelf inkleden. Ik geeft de licentie wereldwijd af, voor onbeperkte tijd, zelfs ruimte voor sublicentie.

Mocht ik kappen met cupcream..blijven die liedjes voor hen beschikbaar, is dat een probleem ?.nee, mn gegevens zijn bekend, liedjes zijn aan mij gekoppeld, tracking is er.

Ben dit gaan doen, omdat de liedjes die ik via youtube online zette offline werden gehaald, omdat het niet conform het systeem was. Moest dus een platform hebben conform het systeem.

Wat een ander label gaat doen vind ik niet boeiend, hou ik mij niet mee bezig, zelfde ook met de rest van de materiële ding(en) zegmaar.

Dus je geeft je tracks gratis af met de insteek dat er vanzelf wel een constructie uitkomt waar jij er ook iets aan over kan gaan houden en uiteindelijk meer? Lijkt mij een goede houding:)

Is nie belangrijk Elbee, problm solved.

Kijk per aanvraag hoe of wat. Zelfde heb ik ook gedaan, zag een cool filmpje van bekende regiseur mail m met mag ik t gebruiken. Boven verwachting Krijg als antw.: je mag er gratis alles mee doen behalve 1 op 1 verkopen.

Ondertusssen vocalen aan het inmixxen
http://youtu.be/zW5xNxifLJg

Klinkt een beetje Daft Punk meets Swedish House Mafia.
Het banged er goed op los.:)
Binnenkort Ibiza?;)

Het klinkt best professioneel! Los van de smaak (niet echt de mijne), productie zit er goed bij elkaar.

Ik mis wel enige variatie/drive. Het klinkt iets leeg, en bijvoorbeeld een vocal sample was leuk geweest.

Maar met al, goed bezig en ik zie dat je er plezier hebt met deze uitgaven, ga zo door!

IS dit nou telkens hetzelfde liedje?
yes sir house music, KISS principe :);)

afgezien met ye olde stompin' hoor'k eigenlijk niet meer dan
waz da?

Het klinkt best professioneel!
:o: thnx mate

productie zit er goed bij elkaar.
tov album 1 zit er idd. groei in das cool :okdan:

Het klinkt iets leeg, en bijvoorbeeld een vocal sample was leuk geweest.
Das bewust, zat in the studio with sebastian ingrosso te kijken die zei slimmer om een non vocal uit te brengen kan mij daar wel in vinden.

Maar met al, goed bezig en ik zie dat je er plezier hebt met deze uitgaven, ga zo door!
Funn heb ik er zeker, mee. Stoppen doe ik niet meer, album 3 is zo goed als af paar puntjes op de i en ga er een sub. label aan toevoegen.

Klinkt een beetje Daft Punk meets Swedish House Mafia.
nice, zo heb ik er nog niet naar geluisterd. Super compliment, thnx:okdan:

Het banged er goed op los.
Dat was precies de bedoeling.

Binnenkort Ibiza?
dat zou bruut zijn he! Als jij dat voor mij kan managen. Ik heb te weinig tijd om mij te focussen op boekingen. Das wel een beetje het nadeel van een one- mans ding helaas :(

boenka boenka is goed 6 trak, tijdens t maken zie k publiek, gruwelijk uit hun plaat gaan, zelf moet ik ik ook jumpen dan is t goed. De bedoeling is als iemand het draait dat publiek zoiets heeft wat the fuck is happend here :D

simpel...
precies wat het moet zijn, herkenbaar, simpel en toegankelijk oftewel KISS principe

KISS is een Engels acroniem, al is de precieze betekenis niet altijd onomstreden. Drie bekende versies zijn:

Keep it simple, stupid
Keep it short and simple
Keep it simple & straightforward.

Back