waz
Hobbyhoer
Ondertussen krijg ik steeds meer licentie aanvragen van Ultimate bangers 2 binnenTeken ze hier-en-daar weg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ondertussen krijg ik steeds meer licentie aanvragen van Ultimate bangers 2 binnenTeken ze hier-en-daar weg.

yes sir house music, KISS principeIS dit nou telkens hetzelfde liedje?

waz da?afgezien met ye olde stompin' hoor'k eigenlijk niet meer dan
Het klinkt best professioneel!
thnx matetov album 1 zit er idd. groei in das coolproductie zit er goed bij elkaar.
Das bewust, zat in the studio with sebastian ingrosso te kijken die zei slimmer om een non vocal uit te brengen kan mij daar wel in vinden.Het klinkt iets leeg, en bijvoorbeeld een vocal sample was leuk geweest.
Funn heb ik er zeker, mee. Stoppen doe ik niet meer, album 3 is zo goed als af paar puntjes op de i en ga er een sub. label aan toevoegen.Maar met al, goed bezig en ik zie dat je er plezier hebt met deze uitgaven, ga zo door!
nice, zo heb ik er nog niet naar geluisterd. Super compliment, thnxKlinkt een beetje Daft Punk meets Swedish House Mafia.
Dat was precies de bedoeling.Het banged er goed op los.
dat zou bruut zijn he! Als jij dat voor mij kan managen. Ik heb te weinig tijd om mij te focussen op boekingen. Das wel een beetje het nadeel van een one- mans ding helaasBinnenkort Ibiza?

boenka boenka...waz da?
ik zeg ook niet dat het ansich slecht is maar naast de boenka boenka hoor ik weinig inspirerends, het is allemaal wat eend onig ende simpel...boenka boenka is goed 6 trak
precies wat het moet zijn, herkenbaar, simpel en toegankelijk oftewel KISS principesimpel...
KISS is een Engels acroniem, al is de precieze betekenis niet altijd onomstreden. Drie bekende versies zijn:
Keep it simple, stupid
Keep it short and simple
Keep it simple & straightforward.