Cupcreamrecords

ik vind het plaatje met de rode schoentjes niet wat, het plaatje met de gast met pet en de speaker er voor gefotofopt nog minder origineel en dan namen als cupcream (hoe verzin je het) en wall s een beetje van de eerste de beste wilg geplukt en dan heb je nog de muziek idd... het lijkt er een beetje op dat het hier voornamelijk over het delen van de geboekte statistische succesen en de zelfbevlekking gaat... maar ik zal het wel weer mis hebben...

oh ja enne; vinnik...

Goede commerciele sound, het klinkt zoals ik tracks hoor van anderen..

Het is niet helemaal mijn smaak, iets te 'in your face sound'. Het zijn ook vaak de DJ's die dit soort tracks draaien die het verkoten, geen opbouw, alleen maar knallers na elkaar, geen enkel rustpunt of opbouw. Erg vermoeiend..

Succes met je tracks iig..

ik vind het plaatje met de rode schoentjes niet wat, het plaatje met de gast met pet en de speaker er voor gefotofopt nog minder origineel en dan namen als cupcream (hoe verzin je het) en wall s een beetje van de eerste de beste wilg geplukt en dan heb je nog de muziek idd... het lijkt er een beetje op dat het hier voornamelijk over het delen van de geboekte statistische succesen en de zelfbevlekking gaat... maar ik zal het wel weer mis hebben...

oh ja enne; vinnik...
Ja, heeft allemaal te maken met de type muziek. Nagenoeg recentelijk een stuk gelezen (geschreven door een Franse socioloog) over het duidelijk verschil tussen commerciële en subculturele oriënteringen.

http://www.djtechtools.com/2013/05/28/making-a-living-in-the-berlin-house-and-techno-scenes/
The “autonomous pole” defined itself by its cultural orientation, in which the furthering of art itself took highest priority over any political, moral, or economic interest: art for art’s sake, as the saying goes.
The other pole had a commercial orientation, treating art as just another form of commerce like any other, in which art is produced based on its marketability.

This tension exists in electronic dance music: on the “autonomous” side you find scene-based dance music with roots in Detroit, New York, and Chicago, along with the club/open-air party culture of Berlin; on the other side you find mass-produced and profit-driven “dance pop,” which readily absorbs any style that promises to increase record sales. Both poles have very different definitions of success, as well as sharply divergent aesthetics and modes of production.

Het artikel gaat over Berlijn, maar is evengoed op andere plaatsen toepasselijk.

oh ja enne; vinnik...
hihi zo cool, die gast (wall s) met die petje en waarvan jij denkt dat die speaker gefotoshopt is, dat ben ik.

Er is aan die foto niets gefotoshopt (behalve het merkje op de speaker). Heel simpel gemaakt in een kamer staan, speaker vasthouden 2 of 3 softboxen overbelichten en schieten.

Wall is een stukje van mn voornaam en S voor de eerste letter van mn achternaam :)

Maar je mag denken dat alles wat om je heen gebeurt fake is en oa gefotoshopt is, als ik maar weet hoe het zit ;)

Goede commerciele sound, het klinkt zoals ik tracks hoor van anderen..

Het is niet helemaal mijn smaak, iets te 'in your face sound'.
Succes met je tracks iig..
thnx :okdan:

thnx zo ff lezen. Wel zuur om te zien dat in Berlijn dingen gebeuren was uitgenodigd voor DE beurs daar laatst, dacht zal wel, gemiste kans. =(

Laatst gewijzigd:
dat ene was niet echt een compliment, gewoon logische dingen ;p

over soundcloud, ja ik weet over de statistieken die je kan kijken, daarom zeg `k het ;p
maar als er binnen no time een aantal likers, mastering bedrijfjes zijn
en likers uit landen die niet in je statistieken van afgespeelt voor komen betekent het al snel heel wat minder ;p
is gewoon misbruik.
maar ja, succes. hoop niet dat ik het hoef te horen nog ooit. maar voor anderen die dat leuk vinden of zo.

vind het allemaal best followers, zolang niet hun gezicht en link naar hun rommel staat.
gewoon omdat ik weet dat het zwaar misbruikt word allemaal :)
wil dr op die manier niet eens van profiteren, noemen ze eer of zo ;p schijnen weinig mensen nog van te weten tegenwoordig.

dat ene was niet echt een compliment, gewoon logische dingen ;p
ik zie het als een compliment ;)

over soundcloud, ja ik weet over de statistieken die je kan kijken, daarom zeg `k het ;p
maar als er binnen no time een aantal likers, mastering bedrijfjes zijn
en likers uit landen die niet in je statistieken van afgespeelt voor komen betekent het al snel heel wat minder ;p
is gewoon misbruik.
maar ja, succes.

vind het allemaal best followers, zolang niet hun gezicht en link naar hun rommel staat.
gewoon omdat ik weet dat het zwaar misbruikt word allemaal :)
wil dr op die manier niet eens van profiteren, noemen ze eer of zo ;p schijnen weinig mensen nog van te weten tegenwoordig.
Cupcreamrecords is nog niet zo populair dat reacties, likes ed, enig voordeel voor hen zou kunnen opleveren. Als je populair bent, het dus visibility voor hen kan opleveren, zou je stelling kunnen opgaan.

Daarom vind ik je stelling op dit moment niet van toepassing.

@Waz, je vat mijn opmerking verkeerd op.
my bad , hoe bedoel je m dan ?

Gewoon lekker vette tracks maken, zonder verdere verwijzing naar hoe ik je tracks zal vinden:)
Doe ik ook als ik in de studio zit, maken wat ik vet vind...

ik zie het als een compliment ;)

moe je zelf weten, `t gaat er meer om wat populair is.
bedoel geen label of zo, maar stijlen.

gaat niet over voordeel, `kheb het ook, mn eigen rommel word er ook mee lastig gevallen met die gare praktijkjes ;p van fakelikes en zo.
na ze doen het gewoon overal en zo veel mogelijk, gewoon in het wilde weg schieten, meeste kans dat ze wat raken dan. met zoveel aanbieding wat er toch al is.kwa muziek.
bedoelde niet dat jij dat deed :)

brz bedoelt: doe wat je leuk vind ;p

vind ik ook, maar grrr, die muziek als `k een film zit te kijken, dubstep in een middeleeuwen film haha slechte keuze, die muziek in fast and furious 6 vond `k ook niet bepaalt .. ;p maar dat paste beter bij het plaatje.

edit: o brz heeft het zelf al gezegt ;p zaten tegelijk te antwoorden.

house is ook geen house meer, maar gewoon popmuziek.
helaas valt mn stijl dr weer niet onder, zoals altijd :) haha
maar erger nog `t is zo dood als een pruim hahaha. 1 keer per jaar komt er misschien iets nieuws voorbij, als `k geluk heb.

Laatst gewijzigd:
als je het echt oneens zou zijn reeel, dan had je nooit van zn leven hier getallen gaan neerzetten.
maar ja klaar, genoeg off topic ;p ben hier ook niet voor simpelmind discussies.
kan er omheen gaan draaien wat je wilt, maar ben klaar hier in dit topic ;p
met andere woorden, lees niet meer. (ja sommige mensen hebben overal uitleg voor nodig ;p)
`t is allemaal best, maar `kga me dr niet mee vermoeien :D kan `k net zo goed op een christelijke site gaan zitten als atheist en mn niet geloof verspreiden, of andersom.
zinloos gedoe ;p

word er ook mee lastig gevallen met die gare praktijkjes ;p van fakelikes en zo.
na ze doen het gewoon overal en zo veel mogelijk, gewoon in het wilde weg schieten, meeste kans dat ze wat raken dan. met zoveel aanbieding wat er toch al is.kwa muziek.
grappig verhaal. Als iemand iets liked dan kan je dat toch niet als fake of gare parktijken betittelen ?

vind ik ook, maar grrr, die muziek als `k een film zit te kijken, dubstep in een middeleeuwen film haha slechte keuze, die muziek in fast and furious 6 vond `k ook niet bepaalt .. ;p maar dat paste beter bij het plaatje.
tja als t past, is het goed toch?

maar erger nog `t is zo dood als een pruim hahaha.
Deaud
??

1 keer per jaar komt er misschien iets nieuws voorbij, als `k geluk heb.
dit is een interessant onderwerp "iets nieuws" :D

ben hier ook niet voor simpelmind discussies.
kan er omheen gaan draaien wat je wilt, maar ben klaar hier in dit topic ;p
lol, zie onderstaande.

als je het echt oneens zou zijn reeel, dan had je nooit van zn leven hier getallen gaan neerzetten.
Getallen zijn neergezet omdat mensen kennelijk het aantal views relateren aan suc6, zie onderstaande.

het is niet voor niets dat je YouTube-filmpjes maar op hooguit een paarhonderd views blijven steken.

En nog steeds niemand die naar je muziek luistert?

dat terwijl youtube views niet toenemen.

Laatst gewijzigd:
Gewoon lekker vette tracks maken, zonder verdere verwijzing naar hoe ik je tracks zal vinden:)
Doe ik ook als ik in de studio zit, maken wat ik vet vind...
Cheers doe ik ook :okdan:

Gehe goed filmpje zo werkt het . 1ste x dat ik mi mi mi hoorde von k m niks. Ben er zo vaak mee plat gebombardeerd dat k m vet vind, zit zelfs in de afsluiting van Pauw en Witterman, 3x raden met wat voor tune ik vandaag wakker ben geworden :S

:)

Gehe goed filmpje zo werkt het
het filmpje is nutuulk zwaar cynisch :P geeft nix dat je dat niet inziet, gelukkig heb je meer verstand van wat het publiek wil horen nutuulk...
overigens de omgekeerde wereld dat de gemiddelde danswaus jou dicteerd wat je moet maken terwijl dat 't volk zelf weinig tot geen artistiek vermogen bezit alleen het lekker kunnen vasthouden aan vertrouwde concepten ook al zijn ze beknellend en mentaal vernauwend, as't maar herkenbaar blijft... stelletje nullskulls...

...terwijl dat 't volk zelf weinig tot geen artistiek vermogen bezit alleen het lekker kunnen vasthouden aan vertrouwde concepten ook al zijn ze beknellend en mentaal vernauwend, as't maar herkenbaar blijft... stelletje nullskulls...

Kan ik inkomen. :W
Niet alles wat je maakt is mijn smaak Waz, maar ik weet al het werk en tijd dat je erin stopt zeker te waarderen!
Goed bezig!

Cheers,
Exo. :mega:

het filmpje is nutuulk zwaar cynisch :P
Zo zie je maar weer dat eea verschillend geïnterpreteerd kan worden, afhankelijk van hoe jij geprogrammeerd bent en hoe je op dit moment in het leven staat. Voor mij bevestigd het het herhalingsconcept, komt omdat dat ik dat een interessant onderwerp vind, koppeling emotie, beeld + geluid.

gelukkig heb je meer verstand van wat het publiek wil horen nutuulk...
dat zijn jou woorden niet die van mij :)

overigens de omgekeerde wereld dat de gemiddelde danswaus jou dicteerd wat je moet maken terwijl dat 't volk zelf weinig tot geen artistiek vermogen bezit alleen het lekker kunnen vasthouden aan vertrouwde concepten ook al zijn ze beknellend en mentaal vernauwend, as't maar herkenbaar blijft... stelletje nullskulls...
phieuw je laat een hoop van jezelf zien.

vertrouwde concepten ook al zijn ze beknellend en mentaal vernauwend, as't maar herkenbaar blijft... stelletje nullskulls...
dis een interessant onderwerp!.....ff een persoonlijke vraag baal je van het leven ?

Niet alles wat je maakt is mijn smaak Waz,
hoeft ook niet, vind ook niet alles tof wat ik voorbij hoor komen van anderen :)

het lijkt er een beetje op dat het hier voornamelijk over het delen van de geboekte statistische succesen en de zelfbevlekking gaat.

Ff delen van geboekte statisitshe succesjes :)

Vandaag weer een licentie aanvraag binnen gehad. Album 2 gaat tot nu toe erg goed en krijg een mooie indicatie welke richting werkt, zegmaar :)

Wall S- Trance Project X @ We Play Trance Vol. 2 van Trance Gold Records.

http://cupcreamrecords.blogspot.nl/2013/10/licensing-request-ultimate-bangers_7.html

Back