Living room sessions - grass funky

Dilago

Ouwe rot
Nog een van Bub en ik, van dezelfde sessie gemaakt als de vorige, alle instrumenten zijn weer door ons bespeeld. Ben benieuwd naar de meningen!

Attachments

• living room sessions - grass funky.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 49
Het idee vind ik erg lekker, de uitvoering een tikkie minder. Het klinkt alsof je drumstel in het toilet staat geparkeerd, je bass resoneert en de timing is niet altijd even strak. Dat gezegd hebbende vind ik de sfeer heerlijk. Ik houd wel van zo'n slepend ritme en de funky elementen. Ik zie een nieuwe re-mix competitie ontstaan!

Bedankt voor het checken!

Het idee vind ik erg lekker, de uitvoering een tikkie minder. Het klinkt alsof je drumstel in het toilet staat geparkeerd, je bass resoneert en de timing is niet altijd even strak. Dat gezegd hebbende vind ik de sfeer heerlijk. Ik houd wel van zo'n slepend ritme en de funky elementen. Ik zie een nieuwe re-mix competitie ontstaan!
Houd je van de sfeer op het toilet? 8o)

Nee geintje, ik snap wel een beetje wat je bedoelt en niet om goed te praten wat eventueel krom is, maar ik houd van deze sound en ook van de losse timing. Tevens het resoneren van de bass vind ik lekker. We nemen alles op met een mic terwijl de mogelijkheid er is om alles direct in de soundkaart kunnen proppen. Wat jij dus ziet als minpunten beschouw ik als plussen, maar dat geeft niet, ik ben blij dat het te horen is. :)

Een remix contest, waarom niet? :okdan:

Dank je voor je reactie SB-SIX. Ik ben het met je eens, maar aangezien ik geen ster ben in mixen overweeg ik om dat door iemand anders te laten doen zodra er genoeg materiaal is voor een album. Maar dat zie ik dan nog wel, ik heb sowieso alle sporen nog droog. :)

Back