KORG KRONOS en AX 7 synth keytar

HAMMOND

Nieuwkomer
Beste

Graag wil ik dat mijn ax 7 synth (oude model) enkele klanken rechtstreeks kan aansturen vanuit de Korg kronos als bron.

Concreet heb ik een 4 tal users nodig die ik live on stage kan switchen tijdens de nrs met de keytar.

Klopt het dat ik met lsb msb toestanden moet werken hiervoor en hoe gaat dit praktisch?

Alvast bedankt voor de steun.

Grtz

Ik ken de ax niet maar volgens de midi implementation zend ie ook gewoon program change messages.

Maak een bank met je sounds voor live op je kronos en zap tussen de gewenste sounds met je ax tijdens spelen.

Ik kan met een AX1 (nog ouder) gewoon program changes opslaan/versturen, dan moet dat met een
AX7 zeker ook wel lukken.

Desnoods de te gebruiken klanken opvolgend opslaan in de Kronos.
Dan de betreffende locaties als program change opslaan in de AX7, ook in volgorde
dan kan je ze gewoon selecteren met "patch up/down" of middels de selectieknoppen.

Ik kan met een AX1 (nog ouder) gewoon program changes opslaan/versturen, dan moet dat met een
AX7 zeker ook wel lukken.

Desnoods de te gebruiken klanken opvolgend opslaan in de Kronos.
Dan de betreffende locaties als program change opslaan in de AX7, ook in volgorde
dan kan je ze gewoon selecteren met "patch up/down" of middels de selectieknoppen.

Heren beide bedankt, ik heb een nieuwe setlist aangemaakt met de 4 klanken en opgeslaan via de toegewezen nummers.

Nu voor de effectsetting heb ik voor de 4 users de reverb op 127 gezet(in ax).
Werkt perfect behalve voor de eerste user die geeft de klank door maar geen reverb.

...?

Heren beide bedankt, ik heb een nieuwe setlist aangemaakt met de 4 klanken en opgeslaan via de toegewezen nummers.

Nu voor de effectsetting heb ik voor de 4 users de reverb op 127 gezet(in ax).
Werkt perfect behalve voor de eerste user die geeft de klank door maar geen reverb.

...?

Het is gelukt, bij combi all other changes weggevinkt.

Back