boombox / ghettoblaster's

peshay

Ingeburgerd
Als fanatiek muziek liefhebber, en dan vooral 70's/begin 90's muziek ben ik ook enorm fan van alle muziekapparatuur uit die tijd. En waar ik nog het meeste van houd is zo'n moddervette ghettoblaster!
helix-hx4631.jpg

nog meer mensen met deze passie? check deze link ff(sommige hebben zelfs een alarm, of een simpele synth erin):
http://pocketcalculatorshow.com/boombox/

cool! de max!
ziet er inderdaad mega retro uit. zo van die dingen waar ze in films mee rondzeulen op de schouder
en een gescheurd trommelvlies na verloop van tijd :)

maar zelfs een synth er in? creepy! :D

mijn pa heeft die superscope nog gehad!!!!!

http://pocketcalculatorshow.com/boombox/birth1.html

kheb hem jammer genoeg naar de botten gekregen toen ik klein was
=( =(

maar goed.
is leuk die dingen terug te zien :)

sommige gaan tegenwoordig voor $1600 van de hand heb ik gelezen, en dan heb je 1 tape deck en een tuner...maar wel het ultracoole alarm voor als iemand met je 20kg wegende gevaarte wil gaan rennen! :smeris:
jammer is wel dat dat ook net de boombox is die ik wou hebben ;) dan maar een goedkoper alternatief zoeken. Helaas kom ik ze nie vaak tegen op marktplaats.nl ofzo of je moet natuurlijk zo'n heeeeele gare ronde willen die je van je ouders kreeg omdat een echte toren te duur was :bekdicht:

ik denk dat je van die toestellen, maar beschadigd, tegenwoordig gemakkelijk op het stort vind...

Ja dat zat ik ook al te denken, waarschijnlijk pleurt de gemiddelde nederlander ze gewoon weg, maarja dat is 1 plaats waar ik nooit van mn leven te vinden zal zijn! :D dan maar al die rommelmarkten afstruinen.
Weet niemand een gare 2ehands zaak ofzo waar ze dit soort shit hebben?
nyc8.jpg

Laatst gewijzigd:
Bij Second Hand Willie op de Strijpsestraat in Eindhoven heb ik wel eens van die dingen zien staan.
Hoewel Willie een beetje een boef is met z'n prijzen, vielen die dingen wel mee.

Ik was die dingen alweer bijna vergeten........maar ze zijn idd errug gaaf !!

Ik heb nog ergens de stoffelijke resten van 'n Sharp-ding staan. Vaag ding: dubbel tape-deck met maar 1 klepje, 2 bandjes achter elkaar in het ding......
De radio speelt nog (net). Het ene tape-deck doet nix (vanwege brakke pause-knop) en de andere vreet bandjes.

Back