DEMO: TT-303 & Acidlab Miami

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Beiden zojuist volledig aangesloten in Cubase, ze draaien beiden met hun interne sequencer, gesynced door de Innerclock Syncgen II Pro

moet zeggen de miami klinkt wel V E T :D

geen track an sich gewoon ff pielen om de sounds te laten horen...

open hihat klinkt erg agressief kan je dat ook aanpassen. wel mooie sound hoor

Miami is idd vet :).

En nou een ProCo Rat halen voor de 303 door te jagen!

die ts303 klinkt wel vet i.d.d. maar niet meer nieuw te koop begrijp ik?
welke nieuwe distortion komt in de buurt?

ik heb de MXR distortion +
Ik vind het een pokkeding. Het is stil en ruist als je 'm flink opendraait.
Anyway, vandaag nog 8% korting bij bax als je iets wil bestellen. Mijne komt vandaar, ook de carbon copy van mxr (en die vind ik wel cool)

distortion was nochtans getipt voor mijn xoxbox. Ik trek 'm veel liever door mijn sherman restyler en overdrive 'm daarin :)

Kijk zeker hier :) Ik heb die gele dus en ik vind 'm shit.

http://www.acidvoice.com/tb_303_best_distortion_pedal.htm

Klinkt goed. Het is net alsof de closed hihat heel zacht speelt en de open hihat heel hard speelt, maar dus wel door de closeds wordt afgekapt. Klopt?

Het zou authentieker klinken als je de volume van de CP en CH wat hoger had en die van de OH wat lager.

Klinkt goed. Het is net alsof de closed hihat heel zacht speelt en de open hihat heel hard speelt, maar dus wel door de closeds wordt afgekapt. Klopt?

Het zou authentieker klinken als je de volume van de CP en CH wat hoger had en die van de OH wat lager.
klopt ik gebruikte de closed alleen om de open te choken.

de sequencer is i.d.d. top, heb m'n Tempest er mee vervangen
Tempest was te diep voor mij, te veel modulatie mogelijkheiden, dit is echt zo'n unit met iedere knop 1 of 2 fucties, geen display en fysiek bezig zijn. Ik vind het top!

808 achtig ding toch?

ik vind de snare zo niet zo mooi.. kan die snappier wel?

jawel, kan nog een stuk verder open hoor, maar ik vond hem zo wel mooi, kwestie van smaak

Miami is zeer mooie leuke track wel..Maar die clap suckt echt van de Miami

Back