DEMO: TT-303 & Acidlab Miami

de Mbase en Miami zijn beiden zéér dik te noemen in het sublaag, voor mij is de miami een prima modern alternatief voor de 808. Nepheton en diverse 808 kits in Cubase e.d. konden me nooit bekoren. op één of andere manier als het uit een analoog kassie komt en via een kabeltje naar je DAW A/D gaat, leeft het toch méér dan puur bitjes héén en weer smijten binnen het daw.

Daarom gaan die analoge bakken nog goed over de toog tegenwoordig. Diepte en nuances, het niet lineaire. Zelfde met outboard compressie en effecten. Het menselijke zeker.

Een logitec subje bij de pc ja. Ben van plan een deftige sub te halen want idd heb niet genoeg aan de 8030s als ik dance wil maken. Maar ik heb het daarbij ook gewoon over het karakter zelf, vind het niet bij de Mbase. Wel bij de Miami.. maar dan moet ik me een hele bak aanschaffen. They ain't cheap als ik enkel de kick wil.

kan ook modular nemen bij acidlab, acidlab robocop sequencer en die drum ;p weet alleen niet wat de drum scheelt met die miami of het dezelfde is.http://www.acidlab.de/ProductAssets/Modular/Module_Overview.pdf (of geen sequencer en alleen de drum, moe je zelf wete ;p)
ga je`t vragen als je`t persee moet weten.
zou eerst http://www.wavealchemy.co.uk/transistor_revolution/pid96 dat proberen.
heb `t ook, is best sexy. maar ik ben geen expert dus naar mij moet je niet luisteren hehe.

de robokop zou ik alleen inzetten voor bijv. megapercusive synth, synare, quad bass +++, diy drums modules met extra cv/gate inputs, evt aansturen van simmons of andere drumsytnhs maar niet voor de analoque solution modules..... nee dan zou ik voor een miami gaan :)

stomste vind ik dat ie overal acidlab.de op moet schrijven :) (of printe weet ik veel haha)

stomste vind ik dat ie overal acidlab.de op moet schrijven :) (of printe weet ik veel haha)

Over dertig jaar lachen we om al die URL's overal, net alsof je nog ergens op de gevel van de bakker nog een vijfcijferig telefoonnumer geschilderd ziet staan.

heb een beetje het vermoeden dat v2 gewoon reclame is en niets is aan verandert.

voor alle gare gemaakte, waar knopjes tegen behuizing aanlopen en zo
denk dat v2 betekent dat er iemand heeft gezegt dat ze die beter moeten maken :D hehe
(leiding gevend figuur tegen de bouwers) en noemen het daarom v2 manufacturing improvement met verder geen info.

denk ook dat die uit frankrijk inmiddels zich heeft terug getrokken van die benaming, stond altijd in zn ebay advertenties v2 bij en op de site. zie het niet meer staan.

Laatst gewijzigd:
Back