What the f#ck ( Videoclip )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey, Thanks voor de responses nog, ik moet zeggen dat ik het compleet eens ben met dat hiphop stuk, scratches hadden toffer geweest, of een beatflip ofzo ineens. Onyx en wu tang zijn wel 2 veel beluisterde groepen van me dus daar komt ook inspiratie van mij vandaan, ik luister ook veel Das Efx, Graig mack, the Wascals en dat soort old school hiphop.
De beat heb ik niet gemaakt op de asr 10 maar op de Su700, en dan door casette gehaald op de mg614, en uiteraard een rackje met wat effectjes en zooi.
haha puffy jackets and teck 9's! je vergeet de timberland boots en camo broek!

Sickfam 8)

die moet je niet tegen komen in een klein steegje, want dan kun je er met geen mogelijkheid langs! :stupid

Ik vind die voorste 2 petjes zo lief, net alsof ze meedoen met de mini playback show :D

Raphie beter hou je je bek ik heb een hele discussie met je in prive berichten maar je stuurd me niks terug omdat je met een mond vol tanden staat,
vervolgens trek je je smoelwerk hier weer open, beter niet gewoon.

@borchen haha! ik moest lachen :p

Sickfam 8)

die moet je niet tegen komen in een klein steegje, want dan kun je er met geen mogelijkheid langs! :stupid

Ga je mee springen he jongen, hoodie op en rappen over je wijf

WORD UP, ME BITCH SABRINA WEET JE WEL

he he eindelijk iets wat ik kan zien en beluisteren.....gruwelijk vet, heb ervan genoten thnx (Y)

Edit: ik had die boom en snares gedubbeld en harder in laten komen.....maar das kwestie van smaak :)

Bericht door een moderator:
Mag ik jullie even wijzen op het stukje BELEID...

MAg de mods dan wijzen op de slappe worsten houding van Raphie......zit ergens anders zielig te doen en harkt hier dik op de man de boel plat.

nou nee hoor, gaat op de inhoud, moest alleen lachen om de petjes in de videoclip
verder laat ik TS ook rustig uit z'n slof schieten, hoewel ik denk dat dat qua beleid wel over de lijn is.

Da's waar, Als je het niet erg vindt, laat het hier ff bij, anders krijg je weer zo'n pingpong topic.....

Ja dat dus niet heh. We kennen zo onderhand wel iedereen op het forum. Dus ook hoe ze reageren, wanneer ze reageren, en wie op wie reageert en zo door.

Maar laten we verder gaan met het topic en die ouwe koe laten liggen in de sloot :)

nou nee hoor, gaat op de inhoud, moest alleen lachen om de petjes in de videoclip
verder laat ik TS ook rustig uit z'n slof schieten, hoewel ik denk dat dat qua beleid wel over de lijn is.

Raphie, Waarom moet je lachen om petjes in een video clip ? moet je ook lachen als je in de spiegel kijkt dan ? iedereen heeft toch een eigen smaak van kleding ?
en dat over de lijn schieten, sorry maar 'je bek houden' is misschien wat grove maar die acties die jij flikt die zijn gewoon egoistisch en afkrakend( niet op een manier dat je er wat aan hebt ), daar zou ik me als moderator eerder zorgen over maken.
Zonder jou gemekker had ik al 10 flame wars minder gezien op dit forum. sorry ik ben iemand die misschien wat uit zn slof schiet zo nu en dan, moet je ook maar niet zon pleuris houding aannemen, ik ben namelijk een erg hartelijke gast die altijd het beste met iedereen voor heeft tot je met zulke mindless bull komt.

@silverbullet, hun eerste mixtape is hier te downloaden http://www.nedhiphop.nl/2013/08/21/sickfam-komt-met-debuuttape-tape-1/

Dope dat jullie hem allemaal gecheckt hebben, maakt me toch wel trots om sommige van de geplaatste comments te lezen!

Bericht door een moderator:
En klaar!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back