printplaten, PCB laten maken

MarsMusica

Composer/Musician
weet iemand of je ergens voor niet te veel geld printplaten, PCBs
kan laten maken?

ik heb er slechts een nodig, en volgens mij zijn er wel bedrijven die het voor je kunnen doen maar niet eentje...

ik heb het ontwerp al netjes in PDF vorm.

of mischien iemand hier op het forum?

print is zeer compact.:

6 x 3,5 cm

gaatjes kan ik zeker zelf boren. heb ik vaker gedaan.

Forumlid R. COPPES heeft voor mij nog kleine printjes gefreesd op zn CNC machines.

Daar was ik wel tevreden mee, ietsje moeilijker te solderen maar wel netjes.

oh dan wil ik hem best etsen voor je, mail de pdf maar even naar synnys@gmail.com

ok, dat is zeer mooi! :mexico:

ik kreeg het maar niet voor elkaar om er een Vero-board layout voor te ontwerpen.
vreemd schema.....

ik stuur de PDF naar je toe. plus website waar het vandaag komt...

wat zijn de kosten ?

Forumlid R. COPPES heeft voor mij nog kleine printjes gefreesd op zn CNC machines.

Daar was ik wel tevreden mee, ietsje moeilijker te solderen maar wel netjes.

grappig..dat kan natuurlijk ook. alleen koper wegfrezen.
zou je zelfs misschien met een handboortje kunnen doen bij hele simpele printjes..

Als overbodige informatie aangezien je al een mooi aanbod hebt gehad van Synnys, Bij Itead studio kun je 10 PCB's laten maken van 10*5cm dubbel zijdig door gemetaliseerd met text opdruk voor zo'n 22 euro (voor 10 stuks dus)

kan je de titel van een topic nog aanpassen?

ik heb een onhandige schrijffout gemaakt : latne in plaats van : laten

Als overbodige informatie aangezien je al een mooi aanbod hebt gehad van Synnys, Bij Itead studio kun je 10 PCB's laten maken van 10*5cm dubbel zijdig door gemetaliseerd met text opdruk voor zo'n 22 euro (voor 10 stuks dus)

wel handig om te weten. worden vast hele mooi plaatjes. en goedkoop!

alleen jammer dat je niet veel hebt aan 10 dezelfde PCBs. twee voor stereo is nog te doen
maar bijvoorbeeld 10 x een knipper-kerstboomverlichting is toch wat te veel van het goede! :-)

dat ziet er goed uit. goede tip!

als het een leuk schema is dan zijn er natuurlijk hier ook wel wat liefhebbers zou je er 9 over hebben!

Neem een stukje stripboard

je bedoelt Vero board? dat zal wel het zelfde zijn.

meestal doe ik dat dan ook, maar deze keer lukte het me niet om een goede lay-out te ontwerpen..ik kwam er niet uit.
ook een beetje moe geworden van al dat gepuzzzel steeds weer met die vero board circuitjes..

dat zou handig kunne zijn. ik heb alleen wel een Mac.

niet elk schema is geschikt voor veroboard denk ik....in dit geval kwam ik er zelf in iedergeval niet goed uit.
normaal lukt het me altijd wel.

Back