Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
genoemd naar de yamaha keyboard types?

Klopt, de titels worden:

1. PSR36
2. PSS170
3. PSR185
4. PSS380
5. PSR530
6. PSS570
7. PSR600
8. PSS790
9. PSR2700

Klopt, de titels worden:

1. PSR36
2. PSS170
3. PSR185
4. PSS380
5. PSR530
6. PSS570
7. PSR600
8. PSS790
9. PSR2700

P.S.R.P.S.S. gaat even in de koelkast, ga meteen beginnen met de opnamens van Gaia.
:okdan:

ik snap de keuze van de afbeeldingen niet; part 1 = land ("surface") met een 'oceanen-titel' en part 3 = zee/oceaan, met een 'surface-titel'...

Zo stond het ook bij de hoofdstukken op Wikipedia, daar heb ik de titels vandaan gehaald. Heeft verder niets met mijn genialiteit te maken.:D

Weer het nodige bijgezet op bandcamp, geniet van de muziek.:okdan:

ik snap de keuze van de afbeeldingen niet; part 1 = land ("surface") met een 'oceanen-titel' en part 3 = zee/oceaan, met een 'surface-titel'...

Ik zie wat je bedoeld, zal hoes 1 en 3 omwisselen.:stupid

het is toch nog niet zo makkelijk als je dacht... dat plaatjes van internerd plukken en een tekstje er boven en onder kalken :D

Ik heb ze inmiddels veranderd, zal ze publiceren onder een andere noemer anders pakt ie ze niet. Bij deze dus.

Attachments

• G0001.jpg
    G0001.jpg
    72,5 KB · Bekeken: 102
  • G0002.jpg
    G0002.jpg
    64,3 KB · Bekeken: 89
  • G0003.jpg
    G0003.jpg
    95,9 KB · Bekeken: 91
Inmiddels staan er 87 albums op bandcamp en we gaan naar de 100.

De opnamens van Gaia gaan beginnen wanneer de apparaten - die nog binnen moeten komen - er zijn. Ga ervan uit dat ik na volgens weekend ermee kan gaan beginnen.

Geniet voorlopig van al mijn muziek, staan weer een aantal albums die gratis te downloaden zijn.

Jos, is die Diamond een sleeper (in de zin van 'een niet ontdekt juweeltje')...?

Attachments

• Diamond - 1.png
    Diamond - 1.png
    26,4 KB · Bekeken: 87
  • Diamond - 2.png
    Diamond - 2.png
    36,1 KB · Bekeken: 86
Jos, is die Diamond een sleeper (in de zin van 'een niet ontdekt juweeltje')...?

Het is een keyboard work station.

Voor wie graag gratis muziek van Orion Records wil bekomen, de volgende albums zijn gratis te downloaden:

-Movements Music For Animation
-Journey
-Out Of Time
-Lost Tracks From Forgotten Times
-Färben
-Micro Macro, The Sequel
-Equilibrium
-The Somnium
-Kaossilator
-Quarter Lake Opera
-Short Stories
-Wo Ist Der Bahnhof?
-The Wah-Sessions
-Beardo
-XTra
-Equigene
-Discovering
-Bright Side
-Vintage Linear
-Anatidae
-Kosmische Sphere
-Parody

Veel plezier bij het luisteren.:okdan:

Dit weekend heb ik een start gemaakt met het eerste deel van de trilogy Gaia. Ook heb ik mijn vier puur klassieke werken op bandcamp gezet, met de titels:

-Classical Move
-Symphony
-Concerto
-Pictures At An Exhibition

Deze werken heb ik in de periode 1999 t/m 2002 gemaakt, toen ik ook bezig was met mijn cursussen Muziekleer en Compositieleer. Ik heb toen als examen een aantal stukken klassiek moeten opnemen en heb toen maar meteen een hele reeks gemaakt, die dus op deze albums te horen zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back