Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En zo dan??

De hoofdplaat wordt bij de andere volumes steeds veranders met een van de twee kleinere.

Attachments

• NieuweHoes2.jpg
    NieuweHoes2.jpg
    38,9 KB · Bekeken: 88
En er is weer een nieuwe verschenen op bandcamp, The W.A.H.-Sessions.

Attachments

• TheSessions.jpg
    TheSessions.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 88
Wat betref je hoesjes: over het algemeen wat kleurrijk en Microsoft Paint-achtig. Sommige plaatjes op de hoesjes zijn best goed maar worden onderuitgehaald door alles eromheen. Een zwarte rand met witte letters (of andersom) is iets dat altijd werkt indien het plaatje niet volledig kan worden weergegeven. Het plaatje voluit en dan met een mooi zwart/wit lettertype de titel erop is ook altijd goed qua combinatie.

En zo dan??
De hoofdplaat wordt bij de andere volumes steeds veranders met een van de twee kleinere.
Ten eerste hoeven wij het niet goed te keuren, dat beslis je zelf. Wij geven alleen onze mening.
Waar laat je nu de titel? Waarom zet je die er niet gewoon onder?

Vooruit, dan doe ik een poging... Lekker droog.

phochos1.png

En nog een dan maar, die vind ik beter...

phochos1a.png

Laatst gewijzigd:
De bovenste versie vind ik toch mooier. Ziet er mooi strak en professioneel uit. Met kleine letters schrijven vind ik een beetje kinderlijk uitzien. Artiestennaam en tracktitel met alleen hoofdletters kan wel op zich, ligt ook aan het lettertype.

En nog eentje bijgevoegd, Beardo. Dit was oorspronkelijk het album LIVE maar heb nu de originele stukken erop gezet + drie stukken als Excerpt. Ook deze is gratis te downloaden op bandcamp.

Attachments

• Beardo.jpg
    Beardo.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 87
Zo vind ik hem ook eigenlijk wel mooier.

Attachments

• NieuweHoes3.jpg
    NieuweHoes3.jpg
    37,9 KB · Bekeken: 89
  • Evolution-TheHistoryOfPlanetEarthPart2.jpg
    Evolution-TheHistoryOfPlanetEarthPart2.jpg
    36,9 KB · Bekeken: 86
  • Evolution-TheHistoryOfPlanetEarthPart3.jpg
    Evolution-TheHistoryOfPlanetEarthPart3.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 92
Laatst gewijzigd:
Ga vanmiddag beginnen met de opnemans van de eerste Evolution.

Had gisterenavond en groot deel van vannacht ook al een paar stukken opgenomen.

P.S. Den Haag, 14.28 uur, de laatste twee nummers van Evolution Part 1 zijn klaar, daarmede is de hele eerste cd afgemaakt. Heb de laatste tijd heel veel zin in muziek maken en opnemen, zodoende dus...................

Ga hem nu op bandcamp zetten, zodat hij straks al te beluisteren is voor iedereen.:okdan:

Van de W.A.H.-Sessions de Teaser.

https://soundcloud.com/phochos/wahsessions-theteaser

En van Evolution - The History Of Planet Earth Part 1 de Teaser.

https://soundcloud.com/phochos/evolutionpart1-theteaser

Laatst gewijzigd:
De composities voor Evolution-The History Of Planet Earth Part 2 en 3 zijn klaar, ga vanmiddag beginnen met de opnamens voor Part 2. En even wachten tot de adapters voor de Behringer VP phasers binnen zijn, dan kan ik van de week die ook weer gaan gebruiken.:okdan:

En Evolution - The History Of Planet Earth Part 2 is ook verschenen op bandcamp. Enjoy the music.:okdan:

En hierbij de teaser van Evolution - The History Of Planet Earth Part 2.

https://soundcloud.com/phochos/evolutionpart2-theteaser

Als deel drie van Evolution - The History Of Planet Earth verschenen is, komen er op alle drie de albums nog een extra bonustrack te staan. Met deze tracks ben ik momenteel bezig met componeren.

Binnenkort starten ook de opnamens van de nieuwe van The Percussion Club, titel The Cry Of Infinity.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back