Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik people niemand, is allemaal door mijzelf gespeeld, zelfs de klassieke werken, maar dat heb ik al eerder in deze thread uitgelegd.

geintjuh piepeluh is am*sterdams voor beduveluh;-]]
gelooft meteen datje t zelf doet ..

kheb ook altyd een vooroordeel over keyboards / enzenz .. maar best wat leuke / frisse stukke erin..:halleluja

ik weet wat,
anders zet je als een soort waarschuwing alles waarbij je magix gebruikt hebt een hele grote M op het hoesje, zodat mensen dat niet perongeluk aan hoeven te horen....:D
:mega:
De albums van Haags Timmerbedrijf hebben nog een kleine gedeelte Magix erin zitten, maar die nummers vind ik te goed om te cancellen. Daarom blijven die gewoon staan, dus wel samengevoegd. Heb nog een reeks nummers over, zal deze nog bij de nog overgebleven albums toevoegen.:D

ik weet wat,
anders zet je als een soort waarschuwing alles waarbij je magix gebruikt hebt een hele grote M op het hoesje, zodat mensen dat niet perongeluk aan hoeven te horen....:D
:mega:

Laat ik maar gewoon geen Magix meer gebruiken en gewoon lekker met hardware verder gaan.:halleluja

Gewoon je magix programma te koop zetten in een ander draadje hier.

Nee, gebruik het programma nog voor het mixen van nummers en mijn wav files om te zetten naar mp3.

ga je ook nog die nieuwe prötel van korg aanschaffen wellicht misschien voor nog meer kosmische inslag?

Wat bedoel je precies met prôtel??:?

25454966.cms

Heb in ieder geval ook nog een Casio XW-P1 synthesizer besteld, wordt dinsdag geleverd.:D

Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar
Ik wet dat ge 't neet kan loate

:dj:

Ken de namûlûk heew goet gebruikûh.

Heb in ieder geval ook nog een Casio XW-P1 synthesizer besteld, wordt dinsdag geleverd.:D

Dat is een heel fijn ding voor het geld. Veel bruikbare functies voor live gebruik (vooral de sequencer is geniaal) en de sound is ook best goed. Zeker geen Kaazio en tig keer bruikbaarder dan een setje Volca's of littleBits.

Dat is een heel fijn ding voor het geld. Veel bruikbare functies voor live gebruik (vooral de sequencer is geniaal) en de sound is ook best goed. Zeker geen Kaazio en tig keer bruikbaarder dan een setje Volca's of littleBits.

Dank je.

Ik doe ook de simpele keyboards weg, houd alleen maar echt bruikbare apparaten over, twee keyboards voor de losse modules en verder synthesizers en mijn yamaha orgel gekoppeld aan de VP1 phasers.:halleluja

Verstandig om de bruikbare apperaten te houden. :halleluja

Binnenkort een nieuwe studio pic van je definitieve setup? :okdan:

Verstandig om de bruikbare apperaten te houden. :halleluja

Binnenkort een nieuwe studio pic van je definitieve setup? :okdan:

Wellicht.:halleluja

-Bij Am Langsee zijn een paar extra nummer bijgevoegd, deze zijn gratis te downloaden.

-Bij Weather Report zijn een paar extra nummers bijgevoegd, deze zijn gratis te downloaden.:okdan:

Uit de uitgezochte nummers die waren overgebleven zijn de volgende albums nog samengesteld:

-Ambient, Interface Avenue en Electric Generating Technobot (aantal nummers gratis te downloaden).

-Moonphase met extra track Centre Spatiale Guane (gratis te downloaden).

-Slow Motion met extra tracks Phochos' Dance Part 1 t/m 3 (gratis te downloaden).

-Phochos - The Mix met extra track Phochos Remix (nummer ge-arrangeerd door Legowelt, titel Interface Part A), ook gratis te downloaden.

En de albums Telescope Into The Sunshine en Space And Time keren ook nog terug, zet ik er morgen bij. The W.A.H.-Sessions staat inmiddels ook weer erbij.

Laatst gewijzigd:
Phochos Remix (nummer ge-arrangeerd door Legowelt, titel Interface Part A), ook gratis te downloaden.

Die had ik al een aantal keer beluisterd via YouTube. Zeer sfeervolle track! Bij de versie op Bandcamp hoor ik wel een raar piepgeluidje aan het eind?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back